“50 procent zniżki na usługi pogrzebowe pod jednym warunkiem… “. Mocna, polska kampania ma zwrócić uwagę na problem dopalaczy

“50 procent zniżki na usługi pogrzebowe pod jednym warunkiem… “. Mocna, polska kampania ma zwrócić uwagę na problem dopalaczy
Swojego czasu głośno było o dopalaczach. Nie jest to jednak problem w stu procentach rozwiązany. Urząd Miasta w Mysłowicach wpadł na niecodzienny pomysł, jak uświadomić młodzieży, że dopalacze to dobry marketing dla… śmierci/usług pogrzebowych.
O autorze
1 min czytania 2017-10-25

Zaczęło się niewinnie, na mysłowickich ulicach zaczęły się pojawiać plakaty informujące o 50-procentowej zniżce na organizację pogrzebu dla fanów dopalaczy. W szkołach pojawiły się również ulotki informujące o zagrożeniach wynikających z brania dopalaczy.

Kolejnym krokiem kampanii był zaskakujący happening. Przed kilkunastoma szkołami ustawiły się rzędy karawanów, a na lekcjach pojawiali się pracownicy zakładu pogrzebowego z „promocyjną ofertą”: „50 procent zniżki dla was na wszystkie usługi pogrzebowe pod jednym warunkiem – że zgon nastąpi w wyniku zażycia dopalaczy”.

Czy takie akcje mają szansę poruszyć umysły młodzieży?

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Mocne spoty najczęściej zostają w naszych głowach na długo. Kilka lat temu białoruskie Ministerstwo ds. Sytuacji Nadzwyczajnych przygotowało spot, w którym pijanych plażowiczów witała orkiestra i świeże kwiaty! Kiedy lekko podchmielony plażowicz zbliżał się w stronę stawu, wojskowi muzycy ruszali ku niemu z marszem…pogrzebowym!

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampanie społeczne mają wpływać na nasze emocje tak, aby wywołać u nas pożądane działania. Niedawno wystartowaliśmy z cyklem, w którym przedstawiamy Was reklamy i kampanie warte uwagi.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W pierwszej części → tutaj, przygotowaliśmy spoty, które poruszają problem uzależnienia od nikotyny; 

W drugiej części → tutaj, prezentowaliśmy reklamy dotyczące przemocy domowej. 

Zobaczcie i dajcie nam znać, co wywarło na Was największe wrażenie!