A czasami chciałoby się wyjąć flamaster czy pędzel i coś do tych obrazów domalować… I do tego właśnie zachęca polski oddział firmy Microsoft w konkursie, w którym można wygrać najnowszy Surface Pro w zestawie z klawiaturą i piórem Surface Pen. Wystarczy tylko przemalować wybrane arcydzieła światowego malarstwa. Bez ryzyka interwencji ze strony muzealnego kustosza – i bez straty na samym dziele sztuki. Konkurs potrwa do 23 listopada.
W ramach konkursu polski oddział firmy Microsoft zachęca do przemalowania wybranych dzieł mistrzów malarstwa. Do dyspozycji użytkownicy mają 23 obrazy, reprezentujące różne epoki i style w sztuce. Osoby chcące wziąć udział w konkursie, powinny poddać je artystycznej przeróbce. W konkursie pod uwagę brane są wyłącznie przemalowane wersje tych prac. Wszystkie obrazy, na których można swobodnie nanosić własne poprawki malarskie, dostępne są pod adresem: https://aka.ms/AntyLuwrBaza
Zobacz również
Zasady są proste: wystarczy cyfrowo przemalować jedno lub kilka spośród wybranych arcydzieł mistrzów malarstwa i wysłać na adres konkursowy: [email protected] Można domalować wąsy Mona Lisie, można też hipstersko wystylizować Vermeerowską Dziewczynę z perłą, można wreszcie dorysować van Goghowi obcięte ucho… Uczestników konkursu ogranicza tylko wyobraźnia. Cyfrowe pióra w dłoń – i do dzieła!
Pełną galerię dzieł powstałych w ramach konkursu można obejrzeć na żywo w galerii na portalu Behance.net, w profilu Surface AntyLuwr, dostępnym pod linkiem: https://www.behance.net/surfacekoneeeb
W kreatywną inicjatywę Microsoft zaangażowała się znana polska ilustratorka – Magdalena Pankiewicz, uznana za jedną z dziesięciu najważniejszych i najbardziej rozpoznawalnych ilustratorek świata przez magazyn CutOut – ZOBACZ.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Na uroczyste otwarcie wirtualnego muzeum Surface AntyLuwr Magdalena Pankiewicz przygotowała kilka prac, w których uwspółcześnia dzieła mistrzów malarstwa. Prace stanowią inspirację do malarskich przeróbek dla pozostałych użytkowników.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Konkurs potrwa do 23 listopada 2017 roku. Pełny opis konkursu dostępny jest na stronie wydarzenia na Facebooku Microsoft Polska, pod tym linkiem.
Regulamin konkursu można znaleźć tutaj.