Nowoczesna patelnia z systemem kontroli oleju w połączeniu z najwyższej jakości olejem to projekt, który promuje zbilansowane odżywianie i rozsądne smażenie.
Polskie przedsiębiorstwo Florentyna, do której należy marka Florina ma już ponad 30-letnie doświadczenie w branży AGD i zajmuje czołową pozycję w rozwijającej się kategorii patelni. Producent stale wychodzi naprzeciw wiodącym trendom konsumenckim, a te wyraźnie zmierzają w kierunku świadomej konsumpcji i odpowiedzialnego, zdrowego stylu życia. Z myślą o osobach zorientowanych na takie właśnie podejście do odżywiania, Florentyna stworzyła innowacyjną patelnię Oil Control Florina z inteligentnym systemem kontroli oleju, który pozwala na utrzymanie odpowiedniego bilansu kalorycznego i połączyła swoje siły ze znanym brandem Olej Kujawski – tworząc wspólny projekt, czego efektem jest m.in. atrakcyjna promocja sprzedażowa 1+1.
Zobacz również
Patelnia Oil Control wyróżnia się rozrysowanymi dwoma okręgami (odpowiednio 5 i 10 g tłuszczu). Zalecane dzienne zapotrzebowanie na tłuszcz u dorosłego człowieka to ok. 20 g, dlatego dwa okręgi umieszczone na patelni Oil Control Florina pozwalają na precyzyjną analizę ilości spożywanych olejów. Sprzęt wyposażony jest także w powłokę o trójwarstwowej strukturze – Teflon™ Radiance z cząsteczkami ferromagnetycznej stali nierdzewnej. Przyspieszają one proces nagrzewania się naczynia aż o 25%, tym samym obniżając również o ¼ zużycie energii, co dzisiaj jest dla konsumentów również bardzo istotne.
Stworzenie innowacyjnego produktu w segmencie patelni to ogromne wyzwanie. – mówi Brand Manager marki Sandra Matecka. Rynek jest bardzo nasycony i różnorodny, a opracowanie oraz wdrożenie nowych technologii – to trudny i kosztowny proces. Jednak warto analizować trendy i walczyć o klienta. Zwłaszcza, że patelni nie zmienia się co tydzień, a konsumenci przywiązują się do rozwiązań, które dobrze sprawdzają się w ich kuchni. Z patelnią Oil Control Florina wypełniamy nową niszę. Oferujemy innowacyjną patelnię konsumentom świadomym kulinarnie i ekonomicznie, dlatego też zdecydowaliśmy się na współpracę z marką Kujawski i stworzyliśmy promocję 1+1. Kujawski to silny Brand, z którym patelnia marki Florina stanowi znakomitą kompozycję. Nasz pomysł na wspólne działania to efekt podobnej drogi marek na czołowe pozycje sprzedażowe, a także filozofii opartej na edukacji oraz promocji zbilansowanego odżywiania i mądrego smażenia. Jesteśmy przekonani, że patelnia Florina w promocji z Olejem Kujawskim spełnią najwyższe wymagania klientów, którzy na nowo rozsmakują się w domowych, lekkich i zdrowych posiłkach.
Patelnia Oil Control Florina dostępna jest w promocji sprzedażowej 1+1 z dołączonym Olejem Kujawskim, dostępna jest na rynku w kanale tradycyjnym i nowoczesnym. Ten komplementarny zakup zachęca do szybkiego wypróbowania innowacyjnego systemu i codziennej, świadomej kontroli spożywanego tłuszczu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Produkt promowany będzie na materiałach POS w punktach sprzedaży, w działaniach digital z blogosferą, a także w ramach działań public relations, za które odpowiada agencja Quality Public Relations.
Słuchaj podcastu NowyMarketing