Łącznie 21 godzin inspirujących wykładów i warsztatów, które pozwolą przełożyć nabytą wiedzę na konkretne działania.
IoN organizują serwis Morizon.pl oraz agencja nieruchomości Lloyd Properties. To konferencja praktyków dla praktyków, którzy chcą zmieniać rynek nieruchomościowy w Polsce, podnosić swoje kompetencje sprzedażowe, rozwijać własne biznesy i wyznaczać nowe ścieżki. Lista prelegentów jest długa i bardzo różnorodna, by każdy, kto pracuje w branży nieruchomościowej, znalazł dla siebie co najmniej kilka szkoleń prowadzonych przez najlepszych specjalistów w danej dziedzinie. Są więc wśród nich zarówno doświadczeni pośrednicy i sprzedawcy oraz wykwalifikowani trenerzy sprzedaży, jak i specjaliści od zarządzania wizerunku i marki osobiste.
Zobacz również
Tę długą listę rozpoczyna Ryan Hodge, kanadyjski przedsiębiorca, znakomity mówca, współwłaściciel dużego biura nieruchomości The Realty Firm, a przede wszystkim niebywale skuteczny pośrednik, który w pierwszym roku pracy w nieruchomościach sprzedał 117 domów. Podczas wykładu oraz warsztatów podzieli się z uczestnikami swoją wiedzą i umiejętnościami nie tylko z zakresu sprzedaży, ale także z zarządzania i marketingu przy wykorzystaniu mediów społecznościowych. Obok niego na scenie sali głównej staną: Krzysztof Rzepkowski, trener sprzedaży z Lloyd Properties i autor poczytnego bloga „Buty klienta”, Łukasz Kruszewski, dyrektor marketingu we Freedom Nieruchomości, autor bloga lukaszkruszewski.pl oraz książki “Marketing nieruchomości”, dr Sergiusz Trzeciak, trener i specjalista od budowania marki osobistej oraz public reletions, a także Adam Szaran i Roman Kawszyn – energetyzujący duet trenerów biznesu, którzy specjalizują się w zakresie wsparcia i optymalizacji sprzedaży.
Równocześnie z wystąpieniami na sali głównej będą odbywać się trzy bloki warsztatów. W bloku poświęconym sprzedaży wystąpią – Daniel Siwiec, znany deweloper i inwestor, oraz Arkadiusz Gleń, doświadczony trener sprzedaży z Lloyd Properties. W bloku dotyczącym promocji i marketingu zobaczymy wspomnianego Łukasza Kruszewskiego, a także znaną z wystąpień telewizyjnych znakomitą homestagerkę Marię Semczyszyn, a także Michała Sadowskiego, prezesa zarządu Brand24 i autora bestsellerowej książki „Rewolucja Social Media”, oraz Mikołaja Stępnia, prezesa zarządu ASARI, a jednocześnie prawdziwego pasjonata branży nieruchomości i IT. Trzeci blok – poświęcony zarządzaniu – otwiera Joanna Podczerwińska, współwłaścicielka ogólnopolskiej sieci agencji nieruchomości INDEPRO, która wystąpi obok Ryana Hodge’a oraz Jarosława Święcickiego, prezesa zarządu Morizon, i Kamila Kosiora, założyciela i prezesa Lloyd Properties.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Na wieczór przewidziana jest kolejna niespodzianka, której dotąd nie było na konferencjach nieruchomościowych: specjalnie dla uczestników wystąpi ze swoim stand-upem Rafał Rutkowski!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W swoim haśle promocyjnym organizatorzy mówią: „Zerwij z nawykami. Zmień perspektywę. Złam schemat. I rozwiń skrzydła”. Patrząc na program, można mieć chyba pewność, że nie są to słowa bez pokrycia… I że 24 listopada odbędzie się faktycznie inna konferencja niż te, w których do tej pory mieliśmy okazję bywać.