Magdalena Stefaniak z branżą marketingu jest związana od 10 lat. Posiada duże doświadczenie zarówno w prowadzeniu zaawansowanych projektów, które zdobyła w agencjach BrainJuice Group i ShortCake Interactive, jak i w zarządzaniu zespołem, dzięki pracy w spółkach pkt.pl i Clearsense, gdzie przez 3 lata kierowała działem Social Media. Realizowała projekty dla takich marek jak: Discovery Channel, Totolotek, PayU S.A., AWR Wprost, BSH (Bosch, Siemens), Office Depot, Diageo (Johnnie Walker, Bushmills), Extreme Channel Polska, Samsung Electronics Polska, Polpharma, Makro Cash & Carry, BillBird S.A., Robert Bosch, ALKO KOBER, Szpital Medicover.
Od 2016 roku jest związana z agencją Result Media, gdzie dotychczas obejmowała stanowisko Senior Account Managera. Po awansie na dyrektora działu Client Service do jej obowiązków należy kierowanie kilkuosobowym zespołem, dbanie o jego rozwój, poszerzanie portfela klientów agencji, budowanie z nimi długofalowych relacji oraz podnoszenie jakości ich obsługi. . Zespół Client Service Result Media realizuje kampanie z wykorzystaniem najefektywniejszych narzędzi i technologii dla takich klientów jak: Victoria Dom, Carolina Medical Center, GRUPA INCO (Florovit), GEERS Dobry Słuch, SEKO, Somfy, Intermotors, Cersanit,
Zobacz również
Naszym celem jest posiadanie najlepszego zespołu na rynku wspierającego klientów w osiąganiu celów. Stawiamy na rozwój naszych pracowników – dbamy o ciągłe podnoszenie kwalifikacji, dajemy możliwość awansu. Najlepszym tego przykładem jest Magdalena, która stworzyła mocny zespół oraz koordynowała złożone kampanie dla naszych klientów, które zakończyły się dużymi sukcesami. Dzięki swojemu zaangażowaniu awansowała w strukturach firmy. Jej wiedza, wieloletnie doświadczenie i otwartość na potrzeby klienta doskonale sprawdzą się w dziale Client Service – dodaje Konrad Spoczyński CEO Result Media