…personalizacja. Marka Oknoplast, wprowadzając nowy produkt we współpracy z firmą Brevis, wyszła z założenia, że jeden drastyczny przekaz nie ma racji bytu – jego miejsce powinno zastąpić kilka dobrze kojarzonych postaci skrupulatnie dobranych do grupy odbiorców. Efekt? Dość zaskakujący. Sami zobaczcie.
Jeden bohater, wiele twarzy
Najbardziej zanieczyszczone regiony w Polsce diametralnie różnią się od siebie. Inne zachowania, patrzenie na świat, słownictwo – wszystkie te elementy udowadniają, że inwestowanie funduszy w jedną kreację, nie przyniesie oczekiwanych rezultatów. Marka Oknoplast wykreowała kilka postaci, które utożsamiają ducha regionu – góral, lajkonik, górnik barbórkowy, syrena warszawska i poznański kozioł.
Zobacz również
Wszystkie persony zostały ukształtowane w taki sposób, by odbiorca doświadczył indywidualnego przekazu, a jednocześnie poczuł przynależność do konkretnej społeczności. – Nie chcieliśmy tworzyć kolejnej, drastycznej kampanii, której jedynym efektem byłby odwrócony w innym kierunku wzrok. Nasze założenia były zupełnie inne. Pokazaliśmy symboliczne postacie, który odczuwają wyraźną ulgę po zdjęciu maski. Przecież nikt z nas nie wyobraża sobie używać maski w domu. W kampanii pokazujemy, że smog to problem, o którym można mówić w kreatywny sposób.– mówi Magdalena Cedro–Czubaj, Dyrektor Marketingu firmy. Realizacja Oknoplast, aby skutecznie dotrzeć do potencjalnego klienta, będzie dostępna przez 2 tygodnie na 235 citylightach w 4 miastach Polski (Kraków, Warszawa, Poznań, Katowice).
Ochrona w zasięgu ręki
W związku z coraz większą świadomością dotyczącą smogu wzrasta również liczba dostępnych na rynku produktów, pozwalających oczyścić powietrze w domu. Zupełnie nową barierą dla szkodliwych pyłków smogowych są nawiewniki antysmogowe stworzone przy współpracy Grupy Oknoplast i firmy Brevis. Wyposażone w najwyższej jakości filtry, znacząco zapobiegają przedostawaniu się nawet najdrobniejszych cząsteczek PM10. Gwarantują, że do 98% niebezpiecznych drobinek pozostanie na zewnątrz. Szkodliwe substancje pozostaną poza murami domów, chroniąc to, co najcenniejsze – zdrowie oraz życie ich mieszkańców.
Produkt nie przepuszcza do wnętrz naszych domów i mieszkań m.in. pyłu węglowego, przemysłowego oraz cementowego, zapewniając skuteczną ochronę nawet w najbardziej zanieczyszczonych strefach miasta.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Torując własną drogę
Marka Oknoplast wykracza poza utarte schematy. Ich kampania ukazuje nowatorskie podejście do tematu, który męczy społeczeństwo. – Nieustannie chcemy dostarczać naszym klientom dowodów na to, że jesteśmy marką z wizją i misją do wykonania. – podsumowuje M. Cedro–Czubaj. Czy marka Oknoplast może odnotować kolejny sukces na swoim koncie? Wiele na to wskazuje.
Słuchaj podcastu NowyMarketing