Grandes Kochonos Digital odpowiedzialna za 2. edycję #KenwoodChallenge

15 listopada wystartowała 2. edycja aktywacji #KenwoodChallenge z Katarzyną Wolską w roli ambasadorki. Za całość kampanii ponownie odpowiedzialna jest agencja Grandes Kochonos Digital.
O autorze
1 min czytania 2017-11-16

Grandes Kochonos Digital przygotowała drugą edycję #KenwoodChallenge, promującą linię produktową Healthy Way of Living marki Kenwood – producenta małego AGD. Kampania realizowana jest pod hasłem „Włącz zdrowe nawyki”, a jej ambasadorką ponownie została trenerka personalna Katarzyna Wolska. Agencja przygotowała aktywację z wykorzystaniem Messenger Bota, serię krótkich filmów o tematyce zdrowotnej, sesję zdjęciową oraz konkursową stronę internetową. Grandes Kochonos Digital odpowiada także za komunikację akcji na Facebooku i Instagramie.

W aktywacji #KenwoodChallenge użytkownicy mogą podjąć 7-dniowe wyzwanie w 3 sprofilowanych kategoriach: spalanie, siła oraz detox&chill. Wyzwania komunikowane są poprzez Messenger Bota. Poszczególnym kategoriom patronuje trójka influencerów: blogerka kulinarna Maia Sobczak, mistrzyni świata w fitnessie sylwetkowym Natalia Gacka oraz Jakub Kucner– trener fitness i Mister Polski 2017.

Każdy, kto dołączy do akcji, otrzyma na Messengerze krótkie wideo z wyzwaniem od Katarzyny Wolskiej w wybranej kategorii – fitnessowym lub żywieniowym zadaniem do wykonania w domu. Na uczestników, którzy będą aktywnie brać udział w aktywacji przez 7 dni, czeka pytanie konkursowe i walka o główne nagrody w postaci zestawów produktów Kenwood. Organizowany będzie również konkurs na Instagramie.

1. edycja Kenwood Challenge została nominowana do tegorocznej nagrody Mixx Awards w kategorii Digital Driven. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 30. listopada.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Grandes Kochonos Digital to niezależna, interaktywna agencja reklamowa obecna na rynku od 2015 roku. GKD posiada kompetencje w zakresie m.in. tworzenia strategii działań online, influencer marketingu, social media oraz online video content.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się