Grandes Kochonos Digital przygotowała drugą edycję #KenwoodChallenge, promującą linię produktową Healthy Way of Living marki Kenwood – producenta małego AGD. Kampania realizowana jest pod hasłem „Włącz zdrowe nawyki”, a jej ambasadorką ponownie została trenerka personalna Katarzyna Wolska. Agencja przygotowała aktywację z wykorzystaniem Messenger Bota, serię krótkich filmów o tematyce zdrowotnej, sesję zdjęciową oraz konkursową stronę internetową. Grandes Kochonos Digital odpowiada także za komunikację akcji na Facebooku i Instagramie.
W aktywacji #KenwoodChallenge użytkownicy mogą podjąć 7-dniowe wyzwanie w 3 sprofilowanych kategoriach: spalanie, siła oraz detox&chill. Wyzwania komunikowane są poprzez Messenger Bota. Poszczególnym kategoriom patronuje trójka influencerów: blogerka kulinarna Maia Sobczak, mistrzyni świata w fitnessie sylwetkowym Natalia Gacka oraz Jakub Kucner– trener fitness i Mister Polski 2017.
Zobacz również
Każdy, kto dołączy do akcji, otrzyma na Messengerze krótkie wideo z wyzwaniem od Katarzyny Wolskiej w wybranej kategorii – fitnessowym lub żywieniowym zadaniem do wykonania w domu. Na uczestników, którzy będą aktywnie brać udział w aktywacji przez 7 dni, czeka pytanie konkursowe i walka o główne nagrody w postaci zestawów produktów Kenwood. Organizowany będzie również konkurs na Instagramie.
1. edycja Kenwood Challenge została nominowana do tegorocznej nagrody Mixx Awards w kategorii Digital Driven. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 30. listopada.
Grandes Kochonos Digital to niezależna, interaktywna agencja reklamowa obecna na rynku od 2015 roku. GKD posiada kompetencje w zakresie m.in. tworzenia strategii działań online, influencer marketingu, social media oraz online video content.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing