Gulf przywraca radość z jazdy – czyli nowa kampania reklamowa Gulf Polska

Gulf Polska wystartował w listopadzie z nową kampanią wizerunkową pod hasłem “You’re the driver”, którą chce przypomnieć światu czym jest prawdziwa motoryzacja i kto w samochodzie tak naprawdę rządzi.
O autorze
1 min czytania 2017-11-20

Motoryzacja, którą znamy powoli przechodzi do historii i wydaje się, że nikt i nic nie zatrzyma już tego procesu. Producenci samochodów sukcesywnie obniżają pojemności silników, wprowadzają coraz większą ilość elektroniki w postaci ASR, ESP czy różnego rodzaju asystentów jazdy. Przez to wszystko współczesne samochody stają się coraz bardziej nudne i pozbawione osobowości, a milionom kierowców na całym świecie odbiera się prawdziwą radość z jazdy.

Samochód to dla Gulfa nie bezosobowy środek transportu, ale żywy organizm i źródło czystej adrenaliny. Gulf nie mierzy przyjemności z jazdy ilością automatycznych funkcji w samochodzie czy liczbą kilometrów przejechanych z tempomatem, lecz liczbą decybeli wydobywających się spod maski, ponadstandardowym przyspieszeniem i ilością uderzeń serca kierowcy na minutę.

Gulf, jako światowy producent najwyższej jakości środków smarnych, od ponad pół wieku aktywnie zaangażowany w sporty motorowe, doskonale rozumie motofanów, dlatego w swojej kampanii reklamowej to właśnie kierowca i jego doznania podczas jazdy samochodem grają pierwszoplanowe role. Gulf przywraca radość z jazdy i mówi, że to ty jesteś kierowcą – “You’re the driver”.

W ramach kampanii, skierowanej do klientów indywidualnych oraz dystrybutorów Gulf wraz z agencją Dziadek do orzechów przygotowali dwa spoty video, które będą emitowane w listopadzie w mediach społecznościowych, w materiałach video najpopularniejszych polskich serwisów motoryzacyjnych oraz platformach VOD.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Równolegle z kampanią wizerunkową Gulf wystartował także z programem wsparcia sprzedaży pod nazwą “The Driver”. Program skierowany jest  do resellerów: warsztatów samochodowych, mechaników i sklepów motoryzacyjnych.

Celem programu jest poszerzenie dystrybucji produktów Gulf w sklepach motoryzacyjnych na terenie całego kraju oraz zwiększenie sprzedaży produktów marki. Program “The Driver” został uruchomiony w oparciu o zaawansowaną platformę lojalnościową B2B i jest dostępny pod adresem  thedriver.gulf.pl/start

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zaproszenia do wzięcia udziału w programie “The Driver” wsparte zostały kampanią efektywnościową obejmującą formaty display, social media, mailing B2B oraz materiały POS.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się