Maja Biniewicz zajmie się kompleksowym zarządzaniem strukturą firmy w obszarze digital. Do jej głównych zadań należeć będzie optymalizacja struktury digital grupy pod kątem jak najlepszego wykorzystania jej potencjału, zarówno mediowego, jak i kreatywno -produkcyjnego. Jej obszar nadzoru obejmować będzie działania social, performance, content marketing, programmatic oraz wszystkie inne z zakresu online.
Swoje dotychczasowe doświadczenie zdobywała w różnych firmach: zarówno domach mediowych: Starcom MediaVest (obecnie Publicis Media) jak i agencjach interaktywnych: Strategic Director w K2 Media i Digital Media Director w Isobar, a ostatnio również po stronie wydawcy: Strategic Director w ZPR Media.
Zobacz również
– Bardzo się cieszę, że udało nam się pozyskać Maję do naszego zespołu. Szczególnie ważny był dla nas jej bardzo silny background strategiczny i biznesowy, na który zawsze bardzo mocno stawiamy w naszej firmie. Chcemy, aby nasza rola, jako domu mediowego szła coraz bardziej w kierunku realnego wkładu w budowanie sukcesów biznesowych naszych klientów. Kompleksowość i dynamika zmian w obszarze nowych technologii daje nam coraz więcej możliwości realizowania tego celu. Maja ze swoim gruntownym fundamentem i zrozumieniem roli narzędzi, połączonym z pełnym pasji podejściem do życia, dodaje naszemu zespołowi nową jakość – mówi Ewa Góralska Managing Director MullenLoweMediaHub.
– Zatrudnienie Mai jest efektem wnikliwego procesu nie tylko rekrutacyjnego, ale przede wszystkim restrukturyzacyjnego grupę MullenLowe. Chcemy połączyć i wzmocnić nasze kompetencję digitalowe, by jak najskuteczniej rozwijać biznes naszych klientów. Maja przekonała nas wizją rozwoju zespołu, strategicznym podejściem do biznesu i zaangażowaniem – dodaje Kinga Grzelewska, Managing Partner MullenLoweWarsaw.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce