Małgorzata Hejka w nowej roli będzie odpowiadała za jakość strategii oferowanych klientom Spark Foundry oraz powiązanie rekomendacji z możliwościami jakie niosą najnowsze technologie i kanały komunikacji.
– Małgosia ma wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu trudnych i złożonych projektów zdobyte w pracy dla wymagających klientów. Była zawsze bardzo wysoko oceniana za wiedzę, a szczególnie kompetencje strategiczne, oraz znajomość trendów. Jednocześnie posiada naturalny dar zjednywania sobie ludzi i otwartość na współpracę. Rekomendacje, które przedstawiamy naszym klientom muszą łączyć cele i chęci firmy oraz marki z aktualnymi trendami i możliwościami rynku. Tę umiejętność Małgosia opanowała w stopniu najwyższym. Chcemy tworzyć projekty, które będą nie tylko skuteczne, ale i podziwiane. – mówi Radek Dudek, dyrektor generalny Spark Foundry.
Zobacz również
Małgorzata Hejka jest związana z branżą marketingową od 2004 roku. Zaczynała karierę w domu mediowym OMD. Cztery lata później dołączyła do Starcomu, w którym objęła stanowisko media managera. Następnie jako konsultant ds. kanałów komunikacji odpowiadała za szkolenia dla klientów i pracowników agencji. W 2013 r. rozpoczęła pracę w Spark Foundry (wcześniej Mediavest), najpierw jako senior media manager, a następnie jako dyrektor ds. komunikacji i biznesu. W swojej kilkunastoletniej karierze pracowała dla takich reklamodawców jak między innymi: Unilever, McDonalds, USP Zdrowie, Eurobank, GSK, Hortex, Getin Bank, The Lorenz Bahlsen, Circle K, Getin Holding i Honda.