Święta bez ale – rusza kampania świąteczna platformy arena.pl

Święta bez ale to hasło najnowszej kampanii świątecznej serwisu arena.pl. Trzy spoty w zabawny i przewrotny sposób zapraszają do szybkich, łatwych i bezpiecznych zakupów za pośrednictwem platformy.
O autorze
1 min czytania 2017-11-30

Kampania potrwa do połowy grudnia, a jej zasięg obejmuje emisje na YouTube i Facebooku oraz działania GDN.

W najnowszej kampanii świątecznej arena.pl zachęca do zakupów przesyłką gratis i gwarancją Świąt bez żadnego ale. Koncepcję reklamy oparto na trzech 30-sekundowych spotach. Poznajemy charakterystycznych bohaterów, którzy muszą tłumaczyć się przed obdarowanymi z nie do końca trafionych prezentów. Rozwiązaniem niefortunnej sytuacji są zakupy w serwisie, który zapewnia komfort, wygodę i bezpieczeństwo transakcji. Dodatkowo akcja świąteczna została połączona z wprowadzeniem innowacyjnej metody „Kup ekspresowo” opartej na BLIK One Click. Dzięki tej usłudze Kupujący wypełnia dane dostawy i dokonuje płatności w jednym kroku, oszczędzając szczególnie cenny przed Świętami czas.

– Naszą kampanią chcemy zachęcić wszystkich zapracowanych i zabieganych użytkowników Internetu do szybkich i bezproblemowych zakupów na arena.pl – mówi Aleksandra Kizielewicz, marketing manager arena.pl – Liczymy na to, że przewrotna i humorystyczna koncepcja spotów zwróci uwagę kupujących, którzy zwłaszcza w okresie przedświątecznym szukają dobrych i sprawdzonych adresów w sieci. Jesteśmy też przekonani, że nasza oferta oparta o sprawdzony i popularny wśród Polaków model marketplace, jest dobrą alternatywą dla innych serwisów tego typu na rynku. – podsumowuje Kizielewicz.

Arena.pl stawia na grę słów, zabawną kreację i „puszcza oko” do kupujących. Świąteczne działania reklamowe platformy potrwają do połowy grudnia i będą prowadzone przede wszystkim na YouTube i w mediach społecznościowych (Facebook).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kreację kampanii odpowiada 23HEROES, a zakup mediów powierzono agencji MaxROY.



Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się