Kiedy pojawią się pierwsze siwe włosy? Co ze zmarszczkami? Czy nasz skóra straci swoje napięcie? Wiele z nas zadaje sobie te pytania. Norweska sieć Vitusapotek postanowiła pokazać kobiety w różnym wieku, bez retuszu. „A Lifetime in 60 Seconds” jest szczerym i niefiltrowanym spojrzeniem na to, jak nasza skóra starzeje się wraz z upływem czasu, a także zwraca uwagę ma to, jak ważne jest dbanie o nią 😉
PS
Zobacz również
W zeszłym roku szwedzka sieć aptek „Apotek Hjärtat” stworzyła nietypową kampanię, która miała zachęcić do rzucenia palenia. W całym kraju stanęły interaktywne billboardy, które zaczynają kaszleć, gdy w pobliżu znajdzie się palacz.
PS2
Niedawno po raz pierwszy w brytyjskiej telewizji pokazano kobiecy sutek, dlaczego? Spot miał wywołać ogólną dyskusję i zachęcać młode dziewczyny do samobadania piersi w celu wykrywania nietypowych zmian, które mogą oznaczać raka piersi. Codziennie dotykamy różnych przedmiotów, dlaczego nie dotykamy siebie, jeśli miałoby to uratować nasze życie? Tutaj też przekaz jest podobny.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS3
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Bardzo dobrą kreację stworzył także Johnny Walker, który zachęcał do dbania, nie tylko o siebie, na drodze.