„I Will Survive” w tej kampanii pokochali wszyscy. Irlandzka akcja antynikotynowa stała się viralem!

„I Will Survive” w tej kampanii pokochali wszyscy. Irlandzka akcja antynikotynowa stała się viralem!
Reklamy, choć w większości mają sprzedawać, bazują na różnych formach przekazu. Obraz, wideo, audycja radiowa. Najlepiej działają te, które mocno oddziałują na naszą wyobraźnię!
O autorze
0 min czytania 2018-01-15

Celem dobrej kampanii jest wejście do naszych domów w butach i pozostawienie na podłodze sporo błota. Albo wejście do naszych głów i odciśnięcie porządnych śladów. Irlandzka organizacja zdrowia stworzyła przekaz, który bazuje na znanej piosence Glorii Gaynor „I Will Survive” i jeśli już raz wpadła Ci w ucho to nie wypadnie. I o to chodzi!

Kampania tak spodobała się za oceanem, że miasto Nowy Jork postanowiło emitować ją u siebie. Zobaczcie! 

Spot został stworzony przez BBDO Dublin.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kontrowersyjne, szokujące, a czasem nawet obrzydzające kampanie, skutecznie zwracają uwagę odpowiednich grup społecznych oraz tych, którzy wolni są od jakichkolwiek nałogów. Liczy się podejście do tematu i przekaz, czasem bardzo dosłowny. Zobaczcie przegląd najlepszych kampanii antynikotynowych → tutaj

Słuchaj podcastu NowyMarketing