Celem dobrej kampanii jest wejście do naszych domów w butach i pozostawienie na podłodze sporo błota. Albo wejście do naszych głów i odciśnięcie porządnych śladów. Irlandzka organizacja zdrowia stworzyła przekaz, który bazuje na znanej piosence Glorii Gaynor „I Will Survive” i jeśli już raz wpadła Ci w ucho to nie wypadnie. I o to chodzi!
Kampania tak spodobała się za oceanem, że miasto Nowy Jork postanowiło emitować ją u siebie. Zobaczcie!
Zobacz również
Spot został stworzony przez BBDO Dublin.
PS
Kontrowersyjne, szokujące, a czasem nawet obrzydzające kampanie, skutecznie zwracają uwagę odpowiednich grup społecznych oraz tych, którzy wolni są od jakichkolwiek nałogów. Liczy się podejście do tematu i przekaz, czasem bardzo dosłowny. Zobaczcie przegląd najlepszych kampanii antynikotynowych → tutaj.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing