Działania reklamowe na lotniskach mają charakter wielopoziomowy – od użycia klasycznego brandingu ścian po nowatorskie wykorzystanie technologii LCD, citylightów i backlightów w miejscach najczęściej odwiedzanych przez pasażerów i potrwają do końca lutego.
Do realizacji projektu MINI wybrano lotniska regionalne we Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach, Krakowie, Gdańsku i Szczecinie. Na lotnisku we Wrocławiu pasy odbioru bagażu wyposażono w backlighty, natomiast w hali odlotów wkomponowano citylighty zapewniając najwyższą jakość ekspozycji. Wyłącznie w Poznaniu wdrożono efektowny branding ściany przy kontroli bezpieczeństwa o rozmiarach 8x3m oraz wykorzystano halę odlotów i umieszczono nośniki typu backlight. Wykorzystanie 14 nośników cyfrowych LCD zastosowano w Gdańsku, zarówno w hali bagażowej, jak i na terenie całego lotniska. Krakowskie hale odlotów i przylotów zostały wyposażone w trzy nośniki typu citylight oraz jedną reklamową ściankę wielkości 6mx2m. W Szczecinie natomiast zdecydowano się na dwie tego typu ścianki. Katowice zostały wyposażone w pakiet czterech proporców wielkości 1,3mx2m w różnych częściach lotniska. Rozmach kampanii i skala działań jest duża, a sposób ekspozycji nośników bardzo efektowny.
Zobacz również
Nośniki dobierano selektywnie w kontekście wykorzystywania lotnisk jako efektywnej przestrzeni dla realizacji kampanii OOH.
„W roku 2017 regionalne porty lotnicze obsłużyły około 18% więcej pasażerów niż w roku poprzednim. Zdecydowaną maksymą w Synergic jest podkreślanie, że kontekstowość miejsca jest kluczowym czynnikiem wpływającym na odbiór przekazu reklamowego, a do takich z pewnością należą lotniska, gdzie konsumpcja treści ma charakter bardzo jakościowy. Tym bardziej cieszy nas fakt, że Klient dał się przekonać do tego niestandardowego podejścia.” – powiedziała Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]