Przez 3 lata zrealizowała projekty dla 30 klientów z 6 państw. W portfolio Lemon Sky znalazł się projekt dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego na tablety, aplikacja mobilna „Warszawa ‘44” dla Muzeum Powstania Warszawskiego, gra edukacyjna na temat zdrowego żywienia dla dzieci zorganizowana dla marki WINIARY, reklama prasowa w miesięczniku Murator czy interaktywny folder dla Volvo. Wszystkie zastosowania Augmented Reality pokazały, jak ciekawa i angażująca jest to technologia.
– Naszym niewątpliwym sukcesem jest fakt, że AR po tych trzech latach mówienia, pisania o rozszerzonej rzeczywistości stał się częścią polskiego rynku digital. Jest narzędziem skutecznym. Świadczy o tym choćby fakt, że roadshow dla KFC, w którym połączyliśmy AR z offline i mobile, otrzymał w 2011 roku nagrodę Mixx Award w kategorii „Najlepsze zastosowanie nowych mediów”. W interaktywnej zabawie z rozszerzoną rzeczywistością można było wygrać Krushera oraz zaprosić znajomych do wspólnej zabawy za pomocą SMSa. Zrealizowane zostały założone cele, czyli budowa wizerunku KFC jako marki innowacyjnej, odważnej i otwartej na nowe rozwiązania technologiczne. W ciągu trzech tygodni trwania akcji swoich sił w interaktywnej grze spróbowało kilka tysięcy osób, spośród których ponad 2000 wygrało darmowy deser w KFC. Zakładając, że zabawa każdego z nich trwała około 2 minut, można oszacować, że łączny czas poświęcony przez gości restauracji KFC na zmagania z rozszerzoną rzeczywistością wyniósł ponad 4000 minut – mówi Przemek Pawlak, Concept Director w Lemon Sky.
Zobacz również
Augmented Reality nadal daje bardzo duże możliwość zastosowania w wielu obszarach digital. Jest równoprawnym narzędziem w rękach marketera. Wystarczy spojrzeć na ostatnie poczynania Google w kontekście okularów AR. Film o Project Glasses został wyświetlony ponad 17 mln. razy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]