Debeni ma 15 lat doświadczenia w marketingu sportowym. Ukończył Wydział Nauk Sportowych Uniwersytetu w Nicei (UFR STAPS). W przeszłości był związany m.in. z agencjami LARQ i UFA Sports. W ostatnim czasie pracował jako konsultant i freelancer. Od wielu lat współpracuje z dużymi organizacjami sportowymi m.in. UEFA, FIBA, WRC czy FIVB.
– Xavier posiada kompetencje, które na naszym rynku są bardzo cenione i rzadko spotykane. Dobrze zna środowisko międzynarodowe, co jest ważne w branży marketingu sportowego. Tu częściej niż w innych branżach zacierają się granice między krajami, przede wszystkim w dyscyplinach, w których Polacy odnoszą duże sukcesy i organizują duże imprezy. Nie jesteśmy jednak tylko agencją marketingu sportowego, a wraz z dołączeniem Xaviera chcemy poszerzać portfolio klientów o kolejne branże – komentuje Rafał Romaniuk, dyrektor zarządzający Arskom Group.
Zobacz również
Arskom Group to agencja specjalizująca się w public relations i marketingu sportowym, technologicznym oraz inwestycji na rynku nieruchomości. Realizuje projekty dla takich marek jak Superbet, Tymbark, Milka czy New Balance. Agencja reprezentuje sportowców, influencerów i dziennikarzy: m.in. Jerzego Dudka, Grzegorza Krychowiaka i Michała Pola.