Fastest Flexweaves zostały zaprojektowane z myślą o wygodzie, wytrzymałości i osiąganiu jak najlepszych wyników. W spocie widzimy trenera Luisa Badillo Jr., który, jak twierdzi, jest posiadaczem „najszybszych stóp na świecie”, dzięki którym pokonuje najdziwniejsze przeszkody wokół.
Wszystkie kroki, akrobacje zostały zrealizowane naprawdę, co robi wrażenie!
Zobacz również
PS
Niedawno Puma świętowała 50 lecie jednego z najbardziej popularnych modeli swoich butów – Suede. Z tej okazji wywiązała się kolaboracja marki ze znanymi raperami, by dzięki muzyce opowiedzieć historię hip hopu w Polsce.
PS2
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W ubiegłym roku Reebok stworzył kampanię promującą Club C. W akcji, prowadzonej pod hasłem „Zrób krok do bycia mistrzem”, wzięli udział piosenkarz Ten Typ Mes, projektant Zulu Kuki, aktorka Julia Wieniawa i fotograf Łukasz Dziewic.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Przesłaniem kampanii była odwaga, podejmowanie ryzyka, nieustanny rozwój i dążenie do celu. Reklamy miały zwracać również uwagę na zmiany, które na przełomie lat przeszły buty Club C od Reeboka: z modelu przeznaczonego do tenisa do obuwia noszonego na co dzień.