Z tej okazji Narodowe Centrum Kultury przygotowywało spot „Sztuka wyboru”, przekonujący do używania poprawnych form językowych. Spot jest kolejna odsłona akcji „Ojczysty – dodaj do ulubionych”.
W spocie widzimy wybrane, codzienne sytuacje życiowe, w których posługujemy się naszym językiem. „W pewnej książce jest napisane, że życie to sztuka wyboru”… Jakich wyborów dokonujemy codziennie, ale nie zawsze świadomie? Spot „Sztuka wyboru” da Wam podpowiedź!*
Zobacz również
Spot „Sztuka wyboru” powstał w oparciu o pracę konkursową 18-letniej Weroniki Kubas – zwyciężczyni ogólnopolskiego konkursu na scenariusz.
PS
Poprzedni spot w ramach kampanii „Ojczysty – dodaj do ulubionych” rozgrywał się wewnątrz telefonu komórkowego, gdzie litery z polskiego alfabetu pozbawiane są charakterystycznych „ogonków”. Spot, w którym zauważamy groteskę zwraca uwagę na ten wszechobecny problem, jakim jest zaniedbywanie używania znaków diakrytycznych w komunikacji tekstowej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„Ziomal, ziomuś, ziomeczek, ziomalinio”, czyli kilka słów o komunikacji międzyludzkiej również w kampanii “Ojczysty – dodaj do ulubionych”:
*YouTube