Przedstawiać McDonald’s nie trzeba. Marka świetnie radzi sobie z komunikacją, jednak zauważono, że np. w Kanadzie sposób oznakowań dotarcia do restauracji jest niespójny. Te obserwacje zaowocowały tym, że na ulicach miast postawiono drogowskazy z wykorzystaniem fragmentów łuku z logo marki.
Przygotowane billboardy ustawiono tak, aby odpowiadały łukom kanadyjskich ulic. Zobaczcie, jak marka sobie poradziła:
Zobacz również
PS
Marketerzy McDonald’s wiedzą, że odpowiednie CTA ma duże znaczenie, dlatego w jednej z kampanii pokazali, jak to się robi!
Sieć fast foodów przeprowadziła ciekawą i intrygującą kampanię OOH w Wielkiej Brytanii, która skierowana była do kierowców poruszających się po autostradach w godzinach szczytu. Cyfrowe tablice McDonald’s umieszczone przy drogach dostosowywały się do natężenia ruchu dzięki monitorowaniu Google Visual.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
We Francji pod względem liczby lokali McDonald’s zdecydowanie wygrywa z Burger Kingiem, dlatego marka postawiła dać pstryczka w nos konkurencji 😉
Ale, jak to bywa przy potyczkach, na odpowiedź nie trzeba było długo czekać: