Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

McDonald’s używa swojego logo jako drogowskazu dla głodnych kierowców. Minimalizm ponad wszystko!

McDonald’s używa swojego logo jako drogowskazu dla głodnych kierowców. Minimalizm ponad wszystko!
Jedna z sieci restauracji fast food przygotowała akcję billboardową, która w ciekawy sposób zachęca kierowców do odwiedzin jednego z jej punktów.
O autorze
1 min czytania 2018-03-05

Przedstawiać McDonald’s nie trzeba. Marka świetnie radzi sobie z komunikacją, jednak zauważono, że np. w Kanadzie sposób oznakowań dotarcia do restauracji jest niespójny. Te obserwacje zaowocowały tym, że na ulicach miast postawiono drogowskazy z wykorzystaniem fragmentów łuku z logo marki.

Przygotowane billboardy ustawiono tak, aby odpowiadały łukom kanadyjskich ulic. Zobaczcie, jak marka sobie poradziła:

PS

Marketerzy McDonald’s wiedzą, że odpowiednie CTA ma duże znaczenie, dlatego w jednej z kampanii pokazali, jak to się robi!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sieć fast foodów przeprowadziła ciekawą i intrygującą kampanię OOH w Wielkiej Brytanii, która skierowana była do kierowców poruszających się po autostradach w godzinach szczytu. Cyfrowe tablice McDonald’s umieszczone przy drogach dostosowywały się do natężenia ruchu dzięki monitorowaniu Google Visual.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

We Francji pod względem liczby lokali McDonald’s zdecydowanie wygrywa z Burger Kingiem, dlatego marka postawiła dać pstryczka w nos konkurencji 😉

Ale, jak to bywa przy potyczkach, na odpowiedź nie trzeba było długo czekać: