Aby podkreślić najważniejsze cechy nowego modelu butów „Epic React”, Nike stworzył platformę, która pozwala konsumentom testować buty za pomocą specjalnej gry wideo o nazwie „Reactland”. Sprawa jest prosta. Klient, który decyduje się sprawdzić buty, tworzy za pomocą technologii swój 8 bitowy awatar oraz otrzymuje specjalny joystick, za pomocą którego w grze steruje swoją postacią. Po fazie przygotowania wskakuje na bieżnię i porusza się po krajobrazach z całego świata w pięknym butach marki.
Po testach uczestnicy otrzymują 10-sekundowe nagranie wideo ze swojej rozgrywki, dzięki czemu mogą udostępniać ją w mediach społecznościowych. Gra jest dostępna dla odwiedzających wybrane sklepy w Szanghaju, Pekinie, Kantonie i Chengdu.
Zobacz również
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Najlepszym sposobem na przekonanie do siebie klienta jest bycie blisko i tworzenie wspólnych doświadczeń. Nike doskonale o tym wie, dlatego w ubiegłym roku marketingowcy marki stworzyli futurystyczny stadion lekkoatletyczny, który lepiej niż cokolwiek zmotywuje Cię do wytężonej pracy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Co prawda pogoda za oknami nie sprzyja aktywności na zewnątrz, ale przypominamy wiosenną akcję Nike, przeprowadzoną wraz z INTERSPORT. Marki przygotowały akcję, w której w mniej niż 5 minut i 35 sekund powinno się pokonać kilometr. Na potrzeby akcji DJ Nömak zremiksował utwór Antonio Vivaldiego „Wiosna”. Miał ona dodawać sił i pobudzać biorących udział w wyzwaniu do szybszego biegu.