Agencja odpowiada za front-end z wykorzystaniem frameworka AngularJS.
„Cieszymy się z ponownej współpracy z SYZYGY. Liczymy, że wspólna praca ułatwi naszym klientom korzystanie z serwisu www.tui.pl — szczególnie użytkownikom mobilnym ponieważ planujemy pełne przejście na Responsive Web Design” — mówi Adrian Mazurek, Head of E-commerce TUI Poland.
Zobacz również
Celem rozwoju TUI.pl jest jak najlepsza prezentacja oferty, intuicyjna nawigacja oraz łatwość w odnalezieniu wybranego produktu przez użytkownika. TUI.pl ma łączyć użyteczność serwisu sprzedażowego z atrakcyjną warstwą graficzną katalogu.
Współpraca TUI Poland i SYZYGY Warsaw rozpoczęła się w 2014 roku od redesignu i optymalizacji serwisu.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce