Kampania to połączenie świetnego pomysłu, doskonałych zdjęć i perfekcyjnego wykorzystania Photoshopa! Kurczaki w inteligentnym i dobrze wykonanym zestawie reklam zastępują ogień w różnych dynamicznych ujęciach: promu kosmicznego, samochodu wyścigowego i grupy Power Ranger! Nie dziwię się, że ta chrupka konsystencja i kolor stały się dla agencji swoistą inspiracją!
Skrzydełka Hot & Spicy są jednym z najbardziej znanych receptur KFC i na pewno jednym ulubionych produktów wśród naszych klientów w Hong Kongu. To klasyczny smak, a praca zapewnia obietnicę produktu dzięki zabawnemu wykonaniu, które zwraca uwagę na markę – powiedział William Tsing, dyrektor marketingu – KFC Hong Kong.
Zobacz również
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W przypadku KFC dystans do oferowanych produktów, ,jak i samej marki, sprawdza się najlepiej. Kiedy oddziały w Wielkiej Brytanii zmieniły dostawcę kurczaków w firmie, zapanował chaos. Wiele restauracji w przez tydzień było zamkniętych. Firma zareagowała na kryzys nietypowym ogłoszeniem w gazecie, oczywiście z dużą dozą dystansu 🙂
PS2
Kanapka Zinger w kosmosie? KFC zaprezentowało w Stanach Zjednoczonych kampanię reklamową, w której możemy zobaczyć aktora Robe’a Lowe’a, jako pułkownika Sandersa w stroju kosmonauty, który z nutką patriotyzmu w głosie, opowiada o przygotowaniach, jakie musiał przejść produkt przed wylotem!
PS3
Oprócz poczucia humoru, dystansu marka ma także zacięcie do projektowania. Bluzy, skarpetki, poduszki i naszywki z twarzą Sandersa. To tylko kilka przykładów z nowego asortymentu marki. Jednak za gadżety trzeba sporo zapłacić! Więcej o tym → tutaj.