Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Nowe reklamy KFC idealnie zastępują ogień ostrym kurczakiem, koncept robi wrażenie!

Nowe reklamy KFC idealnie zastępują ogień ostrym kurczakiem, koncept robi wrażenie!
KFC połączyło siły z Ogilvy & Mather, aby nowa kampania marki była „ostra i gorąca”. Zdjęcia, które zobaczycie, ożywią scenerię każdej restauracji pułkownika Sandersa dzięki ognistym kulom z prawdziwego zdarzenia!
O autorze
1 min czytania 2018-04-19

Kampania to połączenie świetnego pomysłu, doskonałych zdjęć i perfekcyjnego wykorzystania Photoshopa! Kurczaki w inteligentnym i dobrze wykonanym zestawie reklam zastępują ogień w różnych dynamicznych ujęciach: promu kosmicznego, samochodu wyścigowego i grupy Power Ranger! Nie dziwię się, że ta chrupka konsystencja i kolor stały się dla agencji swoistą inspiracją!

Skrzydełka Hot & Spicy są jednym z najbardziej znanych receptur KFC i na pewno jednym ulubionych produktów wśród naszych klientów w Hong Kongu. To klasyczny smak, a praca zapewnia obietnicę produktu dzięki zabawnemu wykonaniu, które zwraca uwagę na markę – powiedział William Tsing, dyrektor marketingu – KFC Hong Kong.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W przypadku KFC dystans do oferowanych produktów, ,jak i samej marki, sprawdza się najlepiej. Kiedy oddziały w Wielkiej Brytanii zmieniły dostawcę kurczaków w firmie, zapanował chaos. Wiele restauracji w przez tydzień było zamkniętych. Firma zareagowała na kryzys nietypowym ogłoszeniem w gazecie, oczywiście z dużą dozą dystansu 🙂

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Kanapka Zinger w kosmosie? KFC zaprezentowało w Stanach Zjednoczonych kampanię reklamową, w której możemy zobaczyć aktora Robe’a Lowe’a, jako pułkownika Sandersa w stroju kosmonauty, który z nutką patriotyzmu w głosie, opowiada o przygotowaniach, jakie musiał przejść produkt przed wylotem!

PS3

Oprócz poczucia humoru, dystansu marka ma także zacięcie do projektowania. Bluzy, skarpetki, poduszki i naszywki z twarzą Sandersa. To tylko kilka przykładów z nowego asortymentu marki. Jednak za gadżety trzeba sporo zapłacić! Więcej o tym → tutaj