fot. kfclimited.com
To świetne posunięcie marketerów. Choć za bluzy trzeba zapłacić 76 dolarów, czyli około 280 złotych, to te sprzedają się jak świeże bułeczki.
Zobacz również
Można rzec, że kapitan Sanders nie zwalnia tempa, jeśli chodzi o zaskoczenia. Marketerzy KFC są mistrzami we wprowadzaniu innowacji. W zeszłym roku marka wpadła na dość nietypowy pomysł. W Hongkongu stworzono specjalny, jadalny lakier do paznokci o smaku kurczaka!
Dla freaków kurczaków z KFC, marka wyprodukowała krem przeciwsłoneczny o smaku kurczaka. Jeśli macie ochotę pachnieć jak pieczony kurczak, powinniście zastanowić się, czy warto mieć go w swojej kosmetyczce!
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing