Kampania powstała zgodnie z DNA marki – motywuje, inspiruje, kwestionuje oczekiwania ludzi wobec każdego z nas i rzuca wyzwanie, aby przekroczyć granice fizyczne i psychiczne do osiągania niemożliwego.
Główną linią kampanii jest opowiedziana przez Dwayne’a Johnsona historia każdego ze sportowców w jednym hymnie wychwalającym poszukiwanie swojej drogi:
Zobacz również
PS
W ubiegłym roku marka stworzyła kampanię, która miała na celu łamanie schematów panujących w świecie sportu, o co chodziło? Jak mówią przedstawiciele Under Armour, za każdym razem, kiedy w Rio kobieta wygrywała w danej dyscyplinie, była porównywana do równie dobrego sportowca płci przeciwnej. Amerykańska marka skupiła się na historii 5 kobiet, które osiągnęły wiele w sporcie. Kampania „UNLIKE ANY” sprzeciwia się stereotypom i pokazuje, że to nie płeć, ubrania, ani kolor skóry, pozwalają osiągnąć obrany cel. Liczy się silna wola idąca w parze z miłością do wykonywanej pasji.
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jeśli brakuje Ci motywacji, energii i siły do działania i pokonywania sportowych wyzwań, wejdź → tutaj. W przeglądzie znajdziesz spoty, które zdecydowanie zmienią Twoje nastawienie!