Edeka opowiedziała poruszającą historię – chłopca żyjącego w świecie otyłych ludzi, który marzył, by polecieć niczym ptak. Przeszkodą była jednak jego waga… „Jesteś tym, co jesz” – brzmi hasło towarzyszące reklamie. Jest ono idealne dla osób, które wciąż chciałyby schudnąć, ale brakuje im motywacji!
Firma Merck Consumer Health przeprowadziła pewien „eksperyment społeczny”. Na włoskim basenie, podczas lekcji nurkowania uświadomili dorosłych, że nigdy nie jest za późno na ten „pierwszy raz”.
Zobacz również
Nike nie raz pokazało, że sport wynosi nas na wyższy poziom! Jedna z reklam, którą marka wypuściła w 2012 roku z okazji Igrzysk Olimpijskich w Londynie miała pokazywać, że nie tylko zawodowi sportowcy i rekordziści świata chcą przekraczać granice własnych możliwości, ale każdy, kto uprawia sport i chce dzięki temu realizować własne cele, co według marki daje poczucie doskonałości.
Z tej okazji UEFA wypuściło spot zachęcający do wspólnej gry. Jej slogan “gdziekolwiek jesteś, kimkolwiek jesteś, przyjdź i zagraj. Wspólnie zagramy lepiej” dodaje kobietom otuchy i zachęca do tworzenia wspólnoty.
Nike prowadzi bardzo inspirującą strategię, współpracując z wyjątkowymi osobami, zakochanymi w sporcie. W jednym ze spotów z serii Unlimited Youth marka zapoznaje nas z Madonną Burden – siostrą zakonną, która swoją codzienną aktywnością zawstydziłaby niejednego sportowca!
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Nawet producenci samochodów motywują do ciągłego pokonywania siebie. W jednym ze spotów, BMW opowiada piękną, inspirującą historię, z której każdy może czerpać siłę. Marka mówi jedno: nie poddawajcie się i walczcie do końca.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dwa lata temu Channel 4 stworzył krótki filmik 'We’re the Superhumans’, pokazujący niepełnosprawnych sportowców, którzy rywalizowali w różnych dyscyplinach sportowych na igrzyskach paraolimpijskich w Rio. Czasem po prostu warto włączyć takie nagranie i zobaczyć, że są ludzie, którzy mimo przeciwności losu, pokazują swoją siłę i radość. Tym samym są w stanie dotrzeć na sportowe szczyty!
W ubiegłym roku Nike opublikowało film, który miał na celu zachęcić ludzi do podejmowania działań na rzecz swoich małych społeczności. Inicjatywa pokazała, że dzięki sile sportu wszyscy jesteśmy równi, a wspólnie możemy osiągnąć więcej. Uczy akceptacji poza boiskiem i równości wobec płci.
Tancerka Taylor Haines uosabia motywacje i chęć pokonywania własnych granic, mimo że nie wie, co czeka ją kolejnego dnia, pracuje niestrudzenie nad swoimi pasjami. Dzięki wytrwałości została tancerką i choreografem. AXA w zeszłym roku pokazała nam, że warto wierzyć w swoje możliwości.