Przez 20 lat istnienia na rynku marka Dekoral rozbudowała portfolio swoich produktów, wprowdziła innowacyjne rozwiązania prokonsumenckie, jak wizualizer, czy iplaner, zorganizowała wiele akcji marketingowych. Pozostała przy tym wierna głównym zasadom i wartościom, czyli byciu ekspertem i partnerem dla swoich klientów oraz budowaniu świadomości znaczenia i wpływu kolorów na jakość codziennego życia.
Cały ten Fejm, czyli konkurs „Stwórz kolor wyjątkowy, jak Ty”
Od początków swojej działalności marka Dekoral stara być się dla swoich klientów profesjonalnym, a zarazem inspirującym partnerem w pracach związanych z aranżacją wnętrz. Przeprowadzane przez lata akcje marketingowe, jak m.in. „Kolorowa Polska. Wiemy, jak łączyć kolory” w 2014 roku służą temu, aby budować świadomość znaczenia i wpływu kolorów na nasze codzienne życie. Tym samym marka zachęca klientów do kreatywnej zabawy z kolorem i tworzenia pięknych, przyjaznych wnętrz. Ostatnią akcją reklamową był konkurs zorganizowany przez markę, na przełomie sierpnia-września 2017 roku. W konkursie pod hasłem „Stwórz kolor wyjątkowy, jak Ty”, konsumenci mieli okazję stworzyć własny, niepowtarzalny kolor oraz jego nazwę. Jeden ze stworzonych przez konsumentów kolorów, „Wyróżniony Róż” wszedł w pierwszych miesiącach 2018 roku do sieci sprzedaży w całej Polsce. To również odpowiedź firmy na panujący dzisiaj trend, że konsumenci aktywnie uczestniczą w życiu marki, dysponują dokładną wiedzą o potrzebach i ostatecznie decydują o powodzeniu produktu na rynku.
Zobacz również
Live’y z architektem z okazji 20-lecia marki Dekoral
Dekoral od zawsze stawiał na ciekawą i nowoczesną komunikacji marki. Nie inaczej jest tym razem. Z okazji tak wyjątkowej, jak 20-lecie, marka przygotowała szereg aktywności, m.in. specjalną kolekcję 20-urodzinowych kolorów, podstronę urodzinową, konkursy z nagrodami, loterię konsumencką etc. Jednym z ciekawszych pomysłów są live’y z architektem na fanpage’u marki na FB.
Wszyscy użytkownicy będą mogli w okresie od maja do sierpnia 2018 roku wziąć udział w wirtualnym spotkaniu z architektem, podczas którego dowiedzą np. jak łączyć kolory, powiększyć małą kuchnię. Podczas nagrania będzie możliwość zadawania pytań. Video będzie archiwizowane w historii FB, co umożliwi powrót do niego w dowolnym czasie.
W ramach akcji urodzinowej od kwietnia rusza ogólnopolska kampania reklamowa w mediach. W TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN24, TVN Style, Discovery Channel będzie emitowany spot telewizyjny promujący markę. Kampania będzie wspierana działaniami PR w prasie wnętrzarskiej w m.in. Moje Mieszkanie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing