Dodatkowo w pakiecie znajdują się liczne wydarzenia m.in. Mundial oraz kino letnie 2018 odbywające się na placu Europejskim.
Reklama w Warsaw Spire to innowacyjna sieć nośników zaprojektowana z myślą o najbardziej wymagających klientach. Obiekt znajduje się w samym sercu biznesowej Warszawy, co umożliwia precyzyjne dotarcie do segmentu odbiorców premium (osoby aktywne zawodowo z wykształceniem wyższym). Nośniki rozmieszczone są w najczęściej uczęszczanych miejscach tj. holach, recepcjach, windach. Widoczność ekranów podkreśla nowoczesny design, który doskonale integruje się z architekturą miejsca i oddaje prestiż marki. Warsaw Spire jest największym kompleksem biurowym w Polsce, dostarcza na rynku 100 000 mkw. powierzchni biurowej klasy A, certyfikowanej w BREEAM na poziomie Excellent.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
W obrębie biurowców znajdują się liczne restauracje, kawiarnie oraz przestrzeń miejska dla wydarzeń plenerowych, podczas których zostaje uruchomiona dodatkowa możliwość promocji na terenie samego obiektu. Z początkiem czerwca (podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej) na placu Europejskim, stanie strefa kibica, miesiąc później kino letnie.
Zakup czasu reklamowego: agencja reklamowa BE Media.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing