Najnowsza kampania Tiffany & Co. „Belevie in Dreams” towarzyszy premierze kolekcji biżuterii „Tiffany Paper Flowers”. Główną rolę w spocie gra Elle Fanning, tańcząc na kolorowych ulicach Nowego Jorku, a zaczynając spod kultowego już sklepu Tiffany & Co. na słynnej Fifth Avenue. W reklamie wykorzystano cover piosenki „Moon Driver”, w wykonaniu Fanning i rapera A$AP Ferg, znanej z filmu „Śniadanie u Tiffany’ego”, do którego nawiązuje spot. Za reżyserię odpowiada Francis Lawrence, znany m.in. z reżyserii filmu „Igrzyska Śmierci”.
Zobacz również
PS
Powyższy spot nie jest pierwszym nawiązaniem marki do znanego filmu „Śniadanie u Tiffany’ego”. W ubiegłym roku, w 56. rocznicę premiery filmu, Tiffany & Co. otworzył na Fifth Avenue wyjątkową restaurację. Zobaczcie sami >
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS 2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nie dawno kampanią z przepięknymi zdjęciami mógł pochwalić się także Louis Vuitton. Wzięła w niej udział nowa twarz marki – Emma Stone. Więcej na temat kampanii znajdziesz tu >
PS 3
Jeśli interesują Cię marki luksusowe i premium, ich marketing i wyjątkowe działania, jakie podejmują, więcej ciekawych artykułów na ten temat znajdziesz w naszym nowym dziale Marketing marek premium!