TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

KTR 2018: miecze za kreatywność wręczone — lista laureatów

18 złotych, 47 srebrnych oraz 73 brązowych nagród zostało wręczonych w największym w Polsce konkursie kreatywnym KTR 2018. Agencją Roku zostało Ogilvy and Mather, a tytuł Reklamodawcy Roku otrzymała Grupa Żywiec.
O autorze
2 min czytania 2018-05-28

28 maja, podczas jubileuszowej Gali Konkursu KTR w Teatrze Polskim w Warszawie, wręczono nagrody twórcom za ich kreatywność i najlepsze pomysły. 15. edycja Konkursu KTR odbyła się w zmienionej formule. Jury spośród wszystkich prac nagrodzonych złotem wybrało najlepszą pracę w każdej kategorii: Craft, Design, Communication oraz najlepszą kampanię społeczną.

Nagrody otrzymali:

  • Best of Craft — teledysk „Kanterstrajk” Partyka / takie.pany dla Fisz Emade Tworzywo
  • Best of Design otrzymał projekt typograficzny Bona Nova stworzony przez Mateusza Machalskiego we współpracy z Andrzejem Heidrichem
  • Best of Communication otrzymała kampania „Nie widać” agencji Brain dla ING
  • Best of Charity otrzymała kampania „Do ostatniego Drzewa” agencji Ogilvy & Mather dla Greanpeace Polska

Wszystkie zgłoszone projekty (1233) oceniało 67-osobowe jury pod przewodnictwem Basa Korstena — dyrektora kreatywnego oraz partnera zarządzającego w amsterdamskim biurze J. Walter Thompson.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Od tegorocznej edycji konkursu Zarząd KTR będzie przyznawał także nagrodę HALL OF FAME za całokształt pracy najbardziej zasłużonym w branży kreatywnej. Tegoroczne Hall of Fame otrzymali: Kot Przybora i Iwo Zaniewski oraz Pani Teresa Zielińska.

Nagrodzone projekty

  • Złoto w kategorii COMMUNICATION – SPOŁECZNE Kartka wentylacyjna przygotowana przez Grey Group Poland dla Złotych Tarasów, Pepco i Lewiatana
  • Złoto w kategorii Craft spot Lemoniada przygotowany przez Brasil dla Allegro
  • Złoto w kategorii Communication Netiokracja przygotowana przez Brasil dla Netia
  • Srebro w kategorii Craft wideo EB Tymczasem zrealizowane przez Papaya Films dla Grupy Żywiec
  • Srebro w kategorii Communication HYBRID ZZZZZOOM FOR PORTRAITS OF ALL SIZES zrealizowany przez DDB Group dla Huawei
  • Srebro w kategorii Communication kampania Napoleon w Carrefour zrealizowana przez Saatchi & Saatchi IS dla Carrefour Polska
  • 2 x srebro w kategorii Communication – Społeczne kampania „Nie ma Rak’n’rolla bez procentów” zrealizowana przez Grey Group Poland dla Fundacji Rak’n’roll
  • Srebro w kategorii Design projekt Remiks Ż przygotowany przez VML Poland dla Grupy Żywiec
  • 4 x srebro w kategoriach Communication i Craft kampania Smart Bell zrealizowana przez FCB Bridge2fun dla Axa Polska 
  • 5 x srebro w kategorii Communication The Missed Spaceflight zrealizowany przez VML Poland dla Samsung Polska

Listę wszystkich nagród i nominacji w konkursie KTR można znaleźć na stronie: www.platforma.sar.org.pl/nagrody

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Agencją Roku zostało Ogilvy & Mather. Reklamodawcą roku ogłoszono Grupę Żywiec, a Papaya Films otrzymało tytuł Domu Produkcyjnego Roku, natomiast Televisor — Studia Postprodukcyjnego Roku.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Ranking agencji w konkursie KTR 2018:

Dom Produkcyjny Roku

Studio Postprodukcyjne Roku

Podczas gali KTR wręczono również nagrodę w konkursie specjalnym Best of Facebook @ KTR 2018 kampaniom: Złoto dla „Do ostatniego drzewa” (Ogilvy &Mather dla Greenpeace Polska) oraz Brązy kampaniom „Walentynkowe biuro tłumaczeń” (Saatchi&Saatchi IS dla Carrefour) i „Podziękowania 180hb” .

Na Gali zostały wręczone również nagrody w konkursie Young Creatives Cannes.

Zwycięskimi zespołami w konkursie Young Creatives Cannes w tym roku są:

  • W kategorii Design, której partnerem jest Red Bull, wygrały Agnieszka Grajda i Karolina Pasek z Communication Unlimited.
  • W kategorii Film, której partnerem jest marka Książęce, wygrali Paweł Murawski oraz Bartosz Bulak z Publicis DWL.
  • W kategorii Digital, której partnerem jest Redds, wygrały Aleksandra Berka (They.pl) oraz Patrycja Rogacz (Melting Pot).
  • W kategorii Print, w której partnerem jest innogy Polska wygrali Dzmitry Vilchytski i Olga Krasnodębska z agencji Change Serviceplan
  • W kategorii PR partnerem jest IKEA, zwyciężyły Karolina Sirko oraz Karolina Partyka z 24/7Communication.
  • W kategorii Clients, partnerem było Centrum Spotkania Kultur z Lublina, zwyciężyły Marta Legutko oraz Olga Gralińska z Play.
  • W kategorii Media, partnerem był Red Bull, zwyciężyły Agnieszka Witkowska i Katarzyna Zinów-Szczepaniak z MullenLowe MediaHub.

Organizator: Klub Twórców Reklamy KTR, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Cannes Lions
Partnerzy: DCODE MEDIA Powered by Shutterstock, Drukomat.pl, LG, Facebook, Lunapark, Upright Music, Wacom, Redds, Innogy Polska, Centrum Spotkania Kultur w Lublinie, IKEA, Red Bul, Książęce
Współpraca: Związek Firm Public Relations, Polsko Japońska Akademia Technik Komputerowych
Patroni medialni: Wirtulnemedia.pl, Label Magazine
Audytor: Firma prawnicza Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy