IKEA o RODO

IKEA o RODO
W ubiegłym tygodniu nasze skrzynki pękały w szwach w związku z wejściem w życie RODO. Zmiany w prawie stały się również pretekstem dla IKEA do stworzenia nowej reklamy, która pokazała, że marka dba o naszą prywatność od dawna.
O autorze
1 min czytania 2018-05-30

Wewnętrzna agencja IKEA Creative Hub we współpracy z agencją Acne przygotowała reklamę, w której w żartobliwy sposób wyśmiewa RODO. Na grafice widzimy parawan Risor, który ma podkreślić, że szwedzki brand od dawna dba o prywatność swoich klientów.

„Finally, internet is catching up with real life” (w końcu internet dogania prawdziwe życie) – żartuje IKEA.

Polecamy:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Brand jest znany z doskonałego wyczucia czasu. W odpowiedzi na #royalwedding marka stworzyła kreację, która podbiła serca internautów na całym świecie. „Nie martw się, HARRY wciąż jest dostępny” – tak opis towarzyszy grafice z modelem krzesła HARRY na fanpage’u sklepu IKEA.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W zabawny sposób marka podeszła do wieści o sprzedaży obrazu „Salvator Mundi” Leonarda da Vinci, który wylicytowany został za oszałamiającą kwotę 450 milionów dolarów!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kiedy twórca kostiumów do serialu Gra o Tron powiedział, że peleryny Nocnej Straży są zrobione z dywaników kupionych w IKEA, marka szybko zareagowała i przygotowała „specjalną instrukcję”, która podpowiadała, jak każdy z nas może zrobić w swoim domu pelerynę niczym John Snow.