Wewnętrzna agencja IKEA Creative Hub we współpracy z agencją Acne przygotowała reklamę, w której w żartobliwy sposób wyśmiewa RODO. Na grafice widzimy parawan Risor, który ma podkreślić, że szwedzki brand od dawna dba o prywatność swoich klientów.
Zobacz również
„Finally, internet is catching up with real life” (w końcu internet dogania prawdziwe życie) – żartuje IKEA.
Polecamy:
- RODO wchodzi w życie. Poradniki odnośnie ochrony danych osobowych
- Pozyskiwanie leadów marketingowych zgodnie z RODO
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Brand jest znany z doskonałego wyczucia czasu. W odpowiedzi na #royalwedding marka stworzyła kreację, która podbiła serca internautów na całym świecie. „Nie martw się, HARRY wciąż jest dostępny” – tak opis towarzyszy grafice z modelem krzesła HARRY na fanpage’u sklepu IKEA.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W zabawny sposób marka podeszła do wieści o sprzedaży obrazu „Salvator Mundi” Leonarda da Vinci, który wylicytowany został za oszałamiającą kwotę 450 milionów dolarów!
Kiedy twórca kostiumów do serialu Gra o Tron powiedział, że peleryny Nocnej Straży są zrobione z dywaników kupionych w IKEA, marka szybko zareagowała i przygotowała „specjalną instrukcję”, która podpowiadała, jak każdy z nas może zrobić w swoim domu pelerynę niczym John Snow.