#royalwedding w social mediach: top 11 reakcji marek na ślub pary książęcej

#royalwedding w social mediach: top 11 reakcji marek na ślub pary książęcej
Kiedy cały świat obserwował z zapartym tchem zaślubiny księcia Harry'ego i Meghan Markle, marki zgrabnie nawiązywały do tego wielkiego, wartego 32 miliony funtów wydarzenia. Okazjonalne kreacje przygotowały m.in. IKEA, Green Caffè Nero, Żywiec, Semilac czy Brief – co znosi psychika grafika.
O autorze
2 min czytania 2018-05-21

Oto zestawienie kreacji, które najbardziej spodobały się redakcji NM 😉

#IKEA

„To szczęśliwy dzień dla pary królewskiej, a może też i dla Ciebie” –- tak opis towarzyszy grafice z modelem krzesła HARRY na fanpage’u sklepu Ikea. Kiedy marka opublikowała post – w sieci zawrzało, w ciągu 48 godzin post zdobył ponad 9 tys. reakcji i udostępniono go ponad 2 tys. razy.

Ikea w przewrotny sposób zareagowała także na sprzedaż obrazu Leonardo da Vinci oraz pokazała, jak można samemu stworzyć peleryny rodem z Gry o Tron

#Żywiec

Także żywiec pokazał na co go stać, życząc szczęścia młodej parze na nowej drodze życia 😉 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#Cottonelle 

Pary, które datę 19 maja 2018 roku wybrały na dzień swojego ślubu, proszone są do zgłoszenia się do marki Cottonelle – producenta papieru toaletowego i chusteczek. Każda para otrzyma roczną dostawę produktu, aż do dnia papierowej rocznicy ślubu 🙂 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

#Brief – co znosi psychika grafika

Ile razy fotografowie, czy graficy, a nawet copywriterzy dostawali propozycję wykonania swojej pracy w zamian za „wrzucenie jej do portfolio”? Odnosząc się do takich sytuacji, ślub księcia Harry’ego skomentował fanpage „Brief – co znosi psychika grafika”.

#KFC

Oczywiście KFC nie mogło zostać z tyłu. Marka postanowiłą wydać limitowaną wersję papierowych kubełków, by uczcić królewski ślub i pokazać, jak bardzo się cieszy!

#Semilac

Również marka Semilac postanowiła zareagować na #royalwedding. Na swoim koncie na Instagramie zaprezentowała manicure, wykonany dzięki własnym produktom, który pomoże poczuć klimat Wielkiej Brytanii.

#GoodLood

Krakowska marka lodów postanowiła zaserwować kawałek królewskiego tortu i z okazji zaślubin Harry’ego i Megan przygotowała lody, które smakowały jak tort z zamku Windsor!

#SodaStream

Marka SodaStream wykorzystała ślub pary książęcej do zachęcenia do walki z plastikiem. Z okazji ślubu przygotowała limitowaną edycję butelek, które mają przywdziane kapelusze, zgodnie z brytyjską tradycją weselną!

#Green Caffè Nero

W sieci kawiarni Green Caffè Nero z okazji #royalwedding na ślubnym kobiercu stanęła królewska latte.

#Marks&Spencer

Marka ogłosiła królewski rebranding z okazji książęcego ślubu.


#Szopi.pl

Szopi.pl postawiło księciu Williamowi bardzo ważne pytanie. Spodziewaliście się takiej odpowiedzi?

A Wy, widzieliście inne przykłady nawiązań marek do ślubu książęcej pary? Podzielcie się swoimi znaleziskami w komentarzach! 

Przy okazji polecamy poradnik Jak tworzyć okazjonalne posty na fanpage’u oraz inne przeglądy: