Oto zestawienie kreacji, które najbardziej spodobały się redakcji NM 😉
#IKEA
„To szczęśliwy dzień dla pary królewskiej, a może też i dla Ciebie” –- tak opis towarzyszy grafice z modelem krzesła HARRY na fanpage’u sklepu Ikea. Kiedy marka opublikowała post – w sieci zawrzało, w ciągu 48 godzin post zdobył ponad 9 tys. reakcji i udostępniono go ponad 2 tys. razy.
Zobacz również
Ikea w przewrotny sposób zareagowała także na sprzedaż obrazu Leonardo da Vinci oraz pokazała, jak można samemu stworzyć peleryny rodem z Gry o Tron.
#Żywiec
Także żywiec pokazał na co go stać, życząc szczęścia młodej parze na nowej drodze życia 😉
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
#Cottonelle
Pary, które datę 19 maja 2018 roku wybrały na dzień swojego ślubu, proszone są do zgłoszenia się do marki Cottonelle – producenta papieru toaletowego i chusteczek. Każda para otrzyma roczną dostawę produktu, aż do dnia papierowej rocznicy ślubu 🙂
Słuchaj podcastu NowyMarketing
#Brief – co znosi psychika grafika
Ile razy fotografowie, czy graficy, a nawet copywriterzy dostawali propozycję wykonania swojej pracy w zamian za „wrzucenie jej do portfolio”? Odnosząc się do takich sytuacji, ślub księcia Harry’ego skomentował fanpage „Brief – co znosi psychika grafika”.
#KFC
Oczywiście KFC nie mogło zostać z tyłu. Marka postanowiłą wydać limitowaną wersję papierowych kubełków, by uczcić królewski ślub i pokazać, jak bardzo się cieszy!
#Semilac
Również marka Semilac postanowiła zareagować na #royalwedding. Na swoim koncie na Instagramie zaprezentowała manicure, wykonany dzięki własnym produktom, który pomoże poczuć klimat Wielkiej Brytanii.
#GoodLood
Krakowska marka lodów postanowiła zaserwować kawałek królewskiego tortu i z okazji zaślubin Harry’ego i Megan przygotowała lody, które smakowały jak tort z zamku Windsor!
#SodaStream
Marka SodaStream wykorzystała ślub pary książęcej do zachęcenia do walki z plastikiem. Z okazji ślubu przygotowała limitowaną edycję butelek, które mają przywdziane kapelusze, zgodnie z brytyjską tradycją weselną!
#Green Caffè Nero
W sieci kawiarni Green Caffè Nero z okazji #royalwedding na ślubnym kobiercu stanęła królewska latte.
#Marks&Spencer
Marka ogłosiła królewski rebranding z okazji książęcego ślubu.
We are excited to announce a royal re-brand in honour of the wedding of HRH Prince Harry and Ms Meghan Markle. In celebration of Britain’s most anticipated wedding of the year for the next three days, we become Markle and Sparkle. ✨ pic.twitter.com/1HzfJ60BCN
#Szopi.pl
Szopi.pl postawiło księciu Williamowi bardzo ważne pytanie. Spodziewaliście się takiej odpowiedzi?
A Wy, widzieliście inne przykłady nawiązań marek do ślubu książęcej pary? Podzielcie się swoimi znaleziskami w komentarzach!
Przy okazji polecamy poradnik Jak tworzyć okazjonalne posty na fanpage’u oraz inne przeglądy:
- Walentynkowy przegląd Social Media
- Dni Kobiet i Mężczyzn na Facebooku
- Mamy (i) reklamy nie tylko na Dzień Mamy
- Dzień Ojca – galeria najciekawszych postów marek na Facebooku
- Przeżyjmy to jeszcze raz, czyli Suszonka związana z finałem LM