W połowie lutego przygotowaliśmy „Walentynkowy przegląd Social Media”. Jakub Prószyński w artykule o 5 zasadach dobrego okazjonalnego contentu napisał „Jeśli akurat są Walentynki lub Dzień Kobiet, to normalną rzeczą jest to, że mój newsfeed będzie pełen róż, życzeń i serduszek. Tylko, czy nie jest to wbrew regule „wyróżnij się lub zgiń”, która powinna przyświecać markom obecnym w społecznościówkach?”.
Sprawdziliśmy czy markom udało się wyróżnić przekazując życzenia z okazji Dnia Kobiet i Dnia Mężczyzn.
Zobacz również
Spośród postów skierowanych do kobiet najbardziej spodobały się nam życzenia opublikowane przez Pepsi, Żubra oraz Henia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Naszym bohaterem Dnia Mężczyzn został Felix i wiewiórka:
Więcej postów można znaleźć w poniższej galerii: