Od jakiegoś czasu pamiętam o wszystkich ważnych rocznicach, świętach i dniach specjalnych. Pamiętam, bo przypominają mi o nich marki na Facebooku. Jeśli akurat są Walentynki lub Dzień Kobiet, to normalną rzeczą jest to, że mój newsfeed będzie pełen róż, życzeń i serduszek. (…) Nie ma (…) nic złego w postach związanych ze świętami lub okazjami takimi jak Walentynki. To kolejny sprawdzian tego, jak marka się komunikuje. W sposób zdecydowany i spójny z resztą mediów? Czy może woli zapostować kota z serduszkami? To świadczy tylko o obranej strategii lub jej braku – komentował Jakub Prószyński, zdradzając 5 zasad dobrego okazjonalnego contentu na Facebooku.
Zobacz również
W tym roku Dzień Ojca przypadł w niedziele. Może właśnie to spowodowało, że sporo marek w ogóle nie przygotowało wpisów z tej okazji (m.in. Durex, którego poniższa, klasyczna już kreacja, pojawiła się na wielu branżowych fanpage’ach).
Udało nam się jednak przygotować dla Was zestawienie najciekawszych wpisów zamieszczonych na największych polskojęzycznych fanpage’ach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zobacz również: