McDonald’s i miasto Poznań kuszą studentów

McDonald’s i miasto Poznań kuszą studentów
Belgijski oddział McDonald’s zachęca studentów do pracy, a Poznań zaprasza do studiowania właśnie w tym mieście. Jak marki kierują komunikaty do młodych?
O autorze
1 min czytania 2018-06-04

McDonald’s

“Studenci poszukiwani. Doświadczenie niewymagane” to hasło pod jakim ruszyła nowa kampania rekrutacyjna popularnej sieci fast-foodów. Marka poszukuje studentów i młodych osób, które chcą podjąć dodatkową pracę. W ramach akcji powstała seria billboardów, które mają przekonać młodych, że nie trzeba umieć wszystkiego od razu, bo przecież błędy bez doświadczenia zawodowego się zdarzają…

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marka bardzo mocno dba o swój employer branding. Dedykowany kanał na Instagramie powstał jako kontynuacja prowadzonej od ubiegłego roku kampanii „Witamy w zespole McDonald’s. Na @WitamywMcDonalds zamieszczane są treści są tworzone przy udziale pracowników restauracji. Sieć zachęca pracowników do dzielenia się doświadczeniami dotyczącymi ich życia prywatnego, i codzienności. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Miasto Poznań

Miasto od dawna bardzo silnie pokazuje, że jest otwarte na studentów. Każdy z nich, a obecnie jest to ponad 110 tysięcy osób, ma swoją unikalną historię. Poznań gości młodych z niemal wszystkich części świata. Nowy spot miasta zachęca do tego, by stać się częścią poznańskiej społeczności. To nam się podoba!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Poznań w 2017 roku wystartował również z kampanią, w której pokazywał, że jest otwarty dla wszystkich. Przed startem kampanii długi czas szukano wspólnego dla każdego człowieka mianownika, niezależnego od czynników społecznych i fizycznych. 36,6 – tyle wynosi temperatura naszego ciała. Normalna, powszechna i równa dla wszystkich. Tak normalna, jak to, że jesteśmy takimi samymi ludźmi. Tak powszechna, jak nasze prawo do godności i szacunku wobec siebie i innych.

„Czas wyczyścić fejsa?”, „Raz, dwa, trzy, kryjesz Ty!”, „Szat i mat!” – kosmetyki AA i SUPER-PHARM Poland stworzyły specjalną linię kosmetyków #AAemoji skierowaną do młodych osób.

Wykorzystując język Emoji, należy precyzyjnie dobierać piktogramy nie tylko do tonu przekazu, ale też charakteru grupy docelowej. Jak Wy wykorzystujecie je w komunikacji?

A czy ktoś z Was zastanawiał się, czy działania komunikacyjne marki kierowane do młodych konsumentów muszą być inaczej zaplanowane niż do osób dorosłych? Jeśli tak, to w których obszarach? Jakich kanałów i w jaki sposób używać? Przeczytajcie artykuł 8 zasad skutecznej komunikacji do młodych konsumentów