Informujemy, że we wszystkich kawiarniach Green Caffè Nero w pełni wdrożyliśmy zalecenia Sanepidu. Dzięki temu przecięto drogi zakażenia, o czym świadczy brak nowych zachorowań, które by nastąpiły po 31 maja 2018 r. (komunikaty nr 2 i 3 Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego w Warszawie z 7 i 8 czerwca 2018 r.).
Jako firma działająca w sektorze gastronomicznym mamy świadomość pełnej odpowiedzialności za bezpieczeństwo oferowanej żywności. Pragniemy podkreślić, że wyciągnęliśmy wnioski i wprowadziliśmy dodatkowe procedury, żeby było bezpieczniej.
Zobacz również
W trybie natychmiastowym wycofaliśmy ze sprzedaży wszystkie ciasta z kremem z naszych kawiarni na terenie całej Polski. Stale oferujemy świeże kanapki oraz poddane obróbce termicznej ciasta sezonowe i quiche, podając je schłodzone wprost z lodówki. Tak jak dotychczas, zgodnie z naszą wewnętrzną procedurą, świeże ciasta dostarczamy do kawiarni dwa razy dziennie, a kanapki oferujemy maksymalnie przez 4 godziny od ich przygotowania, po czym wycofujemy je ze sprzedaży.
We wtorek, 5 czerwca br., spotkaliśmy się też ze wszystkimi baristami w naszych kawiarniach, by powtórzyć zasady bezpieczeństwa żywności.
Dodatkowo wzmożyliśmy nasze wewnętrzne kontrole w zakresie badania bezpieczeństwa produktów zarówno w piekarni, jak i u dostawców surowców do produkcji naszych bagietek i ciast.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Pracujemy nad kolejnymi rozwiązaniami w zakresie bezpieczeństwa oferowanej żywności. Niedługo w naszych kawiarniach pojawią się nowe witryny chłodzące, których prototyp jest już w produkcji. Dzięki umieszczonym w nich termometrom klienci będą widzieć, jaka panuje w nich temperatura. W przypadku jej wzrostu powiadomi nas o tym sygnał dźwiękowy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jest nam bardzo przykro i współczujemy klientom, którzy zachorowali po wizycie w naszej kawiarni. Niezmiennie zdrowie naszych gości jest dla nas najważniejsze. Jesteśmy w stałym telefonicznym kontakcie z osobami, które zgłosiły nam problemy po spożyciu naszych ciast. Na bieżąco dowiadujemy się o stan ich zdrowia i deklarujemy pełne wsparcie. Powołaliśmy dedykowany zespół, który dołoży wszelkich starań, aby maksymalnie wspomóc poszkodowane osoby w procesie administracyjnym ubiegania się o odszkodowanie. Za pośrednictwem naszej firmy ubezpieczeniowej będziemy wypłacać rekompensaty poszkodowanym klientom stosownie do poniesionych strat.
Co o całej sprawie sądzą eksperci i jak oceniają zarządzanie kryzysowe marki Green Caffè Nero? O tym przeczytacie tu >