W spocie utrzymanym w mrocznej stylistyce przedstawiono główne atrakcje Tomaszowa Mazowieckiego, które stanowią wyjątkową ochłodę w trakcie upalnych dni, czyli podziemny szlak turystyczny „Groty Nagórzyckie”, na trasie którego przez cały rok panuje 13°C, oraz Arenę Lodową będącą wielofunkcyjnym obiektem, w którym można spróbować swoich sił w zimowych dyscyplinach sportowych jak hokej, łyżwiarstwo czy short track.
Za produkcję spotu odpowiada BRANDmedia.
Zobacz również
PS
Reklamą jakiej firmy może być ogromny billboard w formie nadgryzionego w połowie loda na patyku? Sprawdźcie sami: billboard 3D, dzięki któremu poczujesz chłód.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W jednej ze swoich kampanii region podlaski zachwycił internautów przepięknymi zdjęciami przyrody, które zachęcały do zwolnienia tempa życia, chwili odpoczynku i wyciszenia. Więcej o kampanii “Podlaskie. Zasil się naturą” przeczytacie w materiale Zasil się naturą. Podlaskie stosowane w dowolnych dawkach zawsze służy Twojemu życiu i zdrowiu.
PS3
Na początku roku agencja Space150 z Minneapolis stworzyła niezwykły automat z… perfekcyjnymi kulkami śnieżnymi. Z pewnością przydałby się on także w okresie letnich upałów, które ostatnio nam towarzyszą. Szczegóły akcji: Chcesz poczuć klimat Minneapolis choć przez chwilę? Agencja Space150 stworzyła automat do perfekcyjnych kulek śnieżnych.