fot. instagram, adweek
Wymyślona przez agencję Space150 atrakcja gwarantuje, że po wrzuceniu dolara otrzymasz idealną kulę śniegu do wykorzystania według własnego uznania. Napis na automacie „North Loop” w Minneapolis mówi, że wewnątrz znajdziesz „Ręcznie zapakowane przez prawdziwych Minnesotan śnieżki, które możesz wziąć do domu i rzucić w znajomych”.
Zobacz również
„Chcieliśmy znaleźć coś, co celebruje klimat w regionie, w którym sześć czy siedem miesięcy w roku jest dość zimno i jest w tym coś fajnego, magicznego” – powiedział dyrektor generalny Space150 Brock Davis, który sam zapakował co najmniej 55 śnieżek.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jak zachęcić turystów do odwiedzenia pięknego regionu? Przedstawiciele Komisji Turystyki Meksyku chcą zachęcić mieszkańców szarych i deszczowych miejsc do przyjazdu. Przy użyciu technologii stworzyli chmurę tequili. Jak działa? Idea wynalazku jest prosta – prawdziwa tequila została zmieniona w gaz, aby w odpowiednich okolicznościach skraplać się do szklanki.
PS2
Promocja miasta, obok której nikt nie przejdzie obojętnie? „Nikt nie wie, gdzie jest, ale kiedy go znajdziesz, jest niesamowicie. Wilno – punkt G Europy”. Odważna i kontrowersyjna reklama litewskiego miasta, ale spodobała się odbiorcom.