Z okazji Walentynek Wilkinson promuje gładkie pocałunki w sieci Rossmann, Durex wraz z Listonic przygotowały akcję mobilną, a Tablica po raz drugi zachęca do pozbycia się pamiątek po ekspartnerze w akcji „Wystaw rogi na Tablicy”. Paczkomaty InPost przygotowały przewodnik po walentynkowych trendach w e-commerce.
14 lutego w ponad 200 krajach i 25 miastach w Polsce kobiety, dziewczęta i dziewczynki, a także mężczyźni, którzy naprawdę kochają i wspierają kobiety, zatańczą w ramach kampanii społecznej „One Billion Rising”, by w ten sposób nagłośnić problem przemocy wobec kobiet i protestować przeciwko temu zjawisku.
Zobacz również
W markowym podsumowaniu roku 2012 Tomir Kaczmarek, Dyrektor Marketingu Coca-Cola Poland Services jako najważniejsze wydarzenie marketingowe minionego roku wymienił w obszarze technologii widoczne odwrócenie trendu innowacji technologicznych, gdzie człowiek musiał dotąd uczyć się maszyny – w kierunku, w którym to maszyny dopasowywują się do człowieka, tak poprzez hiperpersonalizację, multisensoryczność, ale i nacisk na intuicyjność rozwiązań.
Przykład takiego multisensorycznego automatu można było zobaczyć rok temu podczas Walentynek w centrum handlowym w Istambule:
W tym roku w niebo poszybowały czerwone balony:
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Ciekawą akcję przygotowała także marka Sprite:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Rok temu Milka w Polsce przygotowała kampanię „Śmiało, powiedz dziś kocham” , w tym roku w Hiszpanii można wziąć udział w zabawie Karaokiss:
Kształt serca można zobaczyć m.in. w reklamach alkoholi, mebli, jeansów, kawy, noży, maszynki do golenia czy zoo:
Serce występuje również w reklamach fundacji charytatywnych, odzieży, samochodu, karmy dla kotów, szkoły języków obcych i noży:
Oto przykłady 40 kampanii promocyjnych z sercem:
Na koniec coś dla osób zmęczonych Walentynkami: