Salon eobuwie.pl w centrum handlowym Posnania jest jedynym tego typu sklepem w Poznaniu. Znajduje się na pierwszym poziomie popularnego centrum handlowego. W salonie klienci odkryją przestrzeń, w której najnowocześniejsze technologie inspirują i pomagają w odnalezieniu idealnych produktów. Do dyspozycji klientów jest kilkadziesiąt stanowisk z tabletami do przeglądania oferty oraz zamawiania produktów do przymierzenia i zakupu na miejscu. Atmosferę w sklepie budują interaktywne ekrany, na których wyświetlane są inspiracje w formie filmów i zdjęć z kolekcjami 450 marek dostępnych w eobuwie.pl.
Nowością wprowadzoną przez sieć wraz z uruchomieniem salonu w Posnanii są kioski self service, służące do błyskawicznego odbierania zamówień złożonych online. Poza produktami dostępnymi do przymierzenia i zakupu na miejscu dowolny produkt z oferty internetowej eobuwie.pl będzie dostarczany do salonu w kilka godzin, maksymalnie w ciągu doby.
Zobacz również
– Cieszy nas, że klienci entuzjastycznie przyjęli nowy koncept sklepu i że możemy tę formułę zakupów zaoferować w Poznaniu. Gwarantujemy bardzo szeroki wybór i to, że zamówienie zrealizowane na tablecie będzie realizowane w ciągu 3 minut – komentuje decyzję o otwarciu salonu w Posnanii Marcin Grzymkowski, założyciel i prezes eobuwie.pl.
Poznański salon jest elementem ekspansji sieci, na jaką zdecydowało się eobuwie.pl, po sukcesie konceptu we wrocławskiej Magnolia Park. W październiku do listy miast gdzie marka otworzy swoje sklepy dołączą Warszawa i Lubin.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Spółka, pracując nad rozwojem sieci stacjonarnej, nie zwalnia tempa ani dynamiki rozwoju swojej działalności online. W ostatnich miesiącach uruchomiła działalność we Francji (chaussures.fr), Włoszech (escarpe.it) oraz Hiszpanii (zapatos.es). Polska firma jest obecna już na 14 europejskich rynkach. Poza wymienionymi powyżej są to rynki: polski, czeski (eobuv.cz), słowacki (eobuv.sk), niemiecki (eschuhe.de), rumuński (epantofi.ro), węgierski (ecipo.hu), ukraiński (eobuv.com.ua), bułgarski (obuvki.bg), litewski (eavalyne.lt), grecki (epapoutsia.gr) oraz szwedzki (eskor.se).
Słuchaj podcastu NowyMarketing