Meaters to nowa marka kabanosów, produkowanych przez firmę Animex. Produkty skierowane są do młodych ludzi w wieku szkolnostudenckim.
Marka pokazuje za pomocą billboardów 3D długość swoich kabanosów. Taki sposób zaprezentowania produktów Meaters idealnie oddaje to, co marka ma do zaoferowania swoim klientom.
Zobacz również
PS
Coca-Cola jako pierwsza marka, stworzyła pierwszy zmechanizowany billboard 3D.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Billboard 3D wykorzystała też marka United Cooling – przyciągała uwagę klientów ogromną reklamą w kształcie nadgryzionego loda na patyku.
PS3
Marka MINI w ramach promocji swojej nowej funkcjonalności RTTI, w ruchliwych miejscach Berlina rozmieściła billboardy, które pełnią rolę niestandardowych dróg na skróty.
PS4
McDonald’s przeprowadził ciekawą i intrygującą kampanię OOH w Wielkiej Brytanii, która skierowana jest do kierowców poruszających się po autostradach w godzinach szczytu. Cyfrowe tablice marki umieszczone przy drogach dostosowują się do natężenia ruchu dzięki monitorowaniu Google Visual.