System RTTI dostępny jest w najnowszych modelach producenta i ma za zadanie nawigować kierowcę najszybszą z możliwych tras, przy jednoczesnym śledzeniu analizy informacji ruchu drogowego w czasie rzeczywistym. Dzięki tej funkcjonalności system reaguje na natężenie ruchu i wybiera alternatywną drogę. Jednak akcja, którą stworzyło MINI odbiega trochę od samego systemu.
Kampania “Shortcut Billboards” również ma pomóc wskazać szybszą trasę jednak dotyczy tylko tych, poruszających się pieszo. Marka w ruchliwych miejscach Berlina rozmieściła billboardy, które pełnią rolę niestandardowych dróg na skróty. Zobaczcie!
Zobacz również
PS Użyteczna reklama
Czy kiedykolwiek w centrum miasta szukałeś miejsca, by postawić bagaż, schronić się przed nagłą ulewą lub usiąść, aby zawiązać buty? IBM i francuski oddział Ogily & Mather w ramach kampanii “People for smart cities” przygotowali przydatne dla mieszkańców miast reklamy zewnętrzne. Użyteczność to przyszłość branży marketingowej – przykładem może być sklep internetowy Tesco na stacji metra w Korei czy kampania Speaking Exchange.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Philips przygotował niedawno eksperyment, który zaskoczył gości sławnego Rijksmuseum. Byli oni świadkami usuwania owoców ze znanych holenderskich obrazów. Ich reakcje, niekiedy naprawdę wymowne, zostały sfilmowane na potrzeby kampanii.
PS3
Innym niestandardowym projektem jest „Set in the street”, który powstał dla samorealizacji autora, ale bardzo szybko się rozwinął. Pomysł prowokacyjny i dość ekscentryczny. Po zrealizowanych ujęciach w danej scenerii artysta zostawia instalacje (stworzone ze śmieci znalezionych na ulicach), by przechodnie mogli sobie usiąść, popracować, chłonąć atmosferę i łączyć wyimaginowany świat fantazji z rzeczywistością ruchliwych metropolii.