Poduszka w kształcie rysia to kolejny element, który buduje akcję „Gang Słodziaków”. Poduszka jest nie tylko idealna do przytulania przy wieczornym czytaniu, ale też dzięki rzepowi pozwala na stworzenie pluszowego zwierzaka. Można ją nabyć w cenie 49,99 zł/szt. do 2 grudnia br. lub do wyczerpania zapasów.
Zobacz również
– Wprowadzając Słodziaki, cały czas myśleliśmy o tym, by każdy element akcji akcentował ideę wspólnego, głośnego czytania. Klientom zaoferowaliśmy książkę opowiadającą o przygodach Gangu, na naszym kanale udostępniliśmy wieczorynki, a teraz do pakietu dołączamy poduszkę, która stanie się świetnym towarzyszem podczas wieczornych, rodzinnych chwil. Świat Słodziaków jest więc światem, w którym wyobraźnia dziecięca może nie mieć granic, to też świat wspólnych, ciepłych chwil spędzanych razem przez dzieci i rodziców przy książkach – mówi Piotr Szymanowicz, straszy menedżer ds. marketingu sieci Biedronka.
Na oficjalnym kanale sieci Biedronka w serwisie YouTube i w bezpłatnej aplikacji „Gang Słodziaków” udostępnione zostały kolejne dwa odcinki „Wieczorynek Słodziaków” z udziałem znanych i lubianych aktorów. Do bajki „Echo”, czytanej przez Wiktora Zborowskiego, dołączają: „Marzenie”, czytana przez Danutę Stenkę i „Katar”, czytana przez Katarzynę Herman.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
„Wieczorynki Słodziaków, czyli bajki na dobranoc” to 3-odcinkowy cykl dla dzieci o przygodach wesołej szóstki Słodziaków z leśnej polany. Formuła każdego z kilkuminutowych odcinków zakłada, że znany aktor w sugestywny i plastyczny sposób czyta na głos gromadce skupionych wokół niego Słodziaków bajkę, w której to one są jednymi z bohaterów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing