OSM Piątnica zaprezentowała drugą odsłonę kampanii „Z Piątnicy, no bo skąd” z Panią Eugenią. Kampania promująca serki Twój Smak obejmuje emisje reklamy w telewizji oraz digital i social media. W tej odsłonie zobaczyć można dwa filmy – jeden dedykowany serkom klasycznym do smarowania Twój Smak i drugi – serkom puszystym Twój Smak.
Zobacz również
– Pełne rodzinnego ciepła i humoru spoty reklamowe idealnie wpisują się w wizerunek naszej Spółdzielni, budują także świadomość marki Twój Smak, która do tej pory nie była reklamowana. Atutem naszych serków są z pewnością: miejsce pochodzenia, prosty skład, naturalne składniki. W nowych reklamach pokazujemy to wszystko, a dodatkowo prezentujemy nowe smaki i odświeżone graficznie opakowania – mówi Paweł Chojnowski z działu marketingu OSM Piątnica.
– To już druga odsłona kampanii z Panią Eugenią w ramach platformy komunikacyjnej z Piątnicy. Po raz kolejny nawiązujemy do naturalnego pochodzenia produktów z Piątnicy, podkreślamy ich lokalność, jakość, a także stawiamy na proste, pozytywne wartości, na które czasami brakuje nam czasu w życiu codziennym: jak rozmowy – to bezpośrednio, a nie przez telefon, jak jedzenie – to naturalne, a jak serki – to z Piątnicy, no bo skąd – mówi Aneta Jalowska, client service director z Plej.
Emisje reklam zaplanowano w październiku i listopadzie 2018. Za koncept i realizację kampanii oraz social media odpowiada agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot, a za zakup mediów FiveMedia i Plej.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Krzysztof Gonciarz, na zaproszenie marki Piątnica, w ramach działań promujących jogurt Skyr „islandzki po naszemu” odwiedził Podlasie i dzieli się swoimi mikrozachwytami, czyli małymi powodami do radości.