Interaktywny odcinek „Black Mirror” – fani będą mogli decydować o losach bohaterów

Interaktywny odcinek „Black Mirror” – fani będą mogli decydować o losach bohaterów
Niekiedy wybór serialu stanowi dla nas problem, a co dopiero decyzja o losach bohaterów! W najnowszym sezonie „Black Mirror” Netfliksa, to widz będzie decydować o tym, co wydarzy się w odcinku.
O autorze
1 min czytania 2018-10-03

Jak podaje Bloomberg, piąty sezon serialu „Black Mirror” będzie przesiąknięty nowymi technologiami jeszcze bardziej niż dotychczas. A to za sprawą nowego formatu interaktywnego, który twórcy serialu chcą wprowadzić do piątego sezonu – teraz to widz będzie mógł decydować o losach bohaterów „Czarnego Lustra”.

Na tę chwilę nie są to żadne potwierdzone informacje. Prawdopodobnie w piątym sezonie „Black Mirror” wpływ widza na akcję będzie możliwy w trakcie oglądania – czy to na stronie Netfliksa, czy za pomocą aplikacji mobilnej. Jak informuje Bloomberg, funkcja ma być na razie dostępna tylko w jednym odcinku.

Podobną strategię dotyczącą fabuły zastosował HBO w serialu „Mozaika”. Oprócz gotowych odcinków, z historią ułożoną przez reżysera, serial miał swoją wersję również w formie specjalnej aplikacji, gdzie widz mógł samodzielnie układać wątki. Sam Netflix eksperymentował z tego typu formą przy miniserialu animowanym „The Adventures of Puss in Boots”.

Piąty sezon serialu „Black Mirror” prawdopodobnie będzie miał swoją premierę w grudniu b.r.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

źródło: Bloomberg

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pod koniec stycznia Netflix zaprezentował polskie „Black Mirror”, czyli 4-odcinkowy miniserial „Czarne lusterko”, w którym pojawili się znani youtuberzy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Firma Optrex, producent kropli do nawilżania oczy, zainspirowała się mocno jednym z odcinków popularnego serialu science fiction „Black Mirror” i w dosadny sposób uświadamia nas, jaką potęgą są media społecznościowe.