Jak podaje Bloomberg, piąty sezon serialu „Black Mirror” będzie przesiąknięty nowymi technologiami jeszcze bardziej niż dotychczas. A to za sprawą nowego formatu interaktywnego, który twórcy serialu chcą wprowadzić do piątego sezonu – teraz to widz będzie mógł decydować o losach bohaterów „Czarnego Lustra”.
Na tę chwilę nie są to żadne potwierdzone informacje. Prawdopodobnie w piątym sezonie „Black Mirror” wpływ widza na akcję będzie możliwy w trakcie oglądania – czy to na stronie Netfliksa, czy za pomocą aplikacji mobilnej. Jak informuje Bloomberg, funkcja ma być na razie dostępna tylko w jednym odcinku.
Zobacz również
Podobną strategię dotyczącą fabuły zastosował HBO w serialu „Mozaika”. Oprócz gotowych odcinków, z historią ułożoną przez reżysera, serial miał swoją wersję również w formie specjalnej aplikacji, gdzie widz mógł samodzielnie układać wątki. Sam Netflix eksperymentował z tego typu formą przy miniserialu animowanym „The Adventures of Puss in Boots”.
Piąty sezon serialu „Black Mirror” prawdopodobnie będzie miał swoją premierę w grudniu b.r.
źródło: Bloomberg
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pod koniec stycznia Netflix zaprezentował polskie „Black Mirror”, czyli 4-odcinkowy miniserial „Czarne lusterko”, w którym pojawili się znani youtuberzy.
PS2
Firma Optrex, producent kropli do nawilżania oczy, zainspirowała się mocno jednym z odcinków popularnego serialu science fiction „Black Mirror” i w dosadny sposób uświadamia nas, jaką potęgą są media społecznościowe.