Zdobądź wejściówkę na konferencję Marketing Progress [konkurs]

Zdobądź wejściówkę na konferencję Marketing Progress [konkurs]
Jak umiejętnie łączyć klasykę i innowacje? Jak nie zapomnieć o podstawach i najważniejszych, starych i sprawdzonych zasadach oraz praktykach, stale podążając za trendami? Już 18 października odpowiedzi na te i inne pytania szukać będą eksperci i uczestnicy 6. edycji konferencji Marketing Progress.
O autorze
1 min czytania 2018-10-08

18-19 października we Wrocławiu w Nowych Horyzontach odbędzie się konferencja ekspercka Marketing Progress, organizowana przez agencję kreatywną MIND. Jej organizatorzy zauważyli potrzebę aktualizacji wiedzy na temat pozornie prostych i wszystkim znanych narzędzi marketingowych. Kiedy marketerzy zajęci byli nowymi trendami i technologiami, podstawowe narzędzia i sposób ich wykorzystania ewoluował, dając zdecydowanie więcej możliwości. Dlatego tematem tegorocznej konferencji jest „Back to the basics”, a zaproszeni eksperci zwrócą uwagę uczestników na nowe i skuteczne metody wykorzystania podstawowych instrumentów marketingowych.

Jak co roku konferencję otworzy prezentacja raportu z badań, przeprowadzonych przez IR Center na temat polskich prosumentów. Na scenie Nowych Horyzontów wystąpi wielu znakomitych ekspertów ze swoich dziedzin. Dariusz Zatorski zastanowi się, czy w pogoni za innowacyjnością pamiętamy o tym, co w komunikacji jest najważniejsze i czy próbując ujarzmić nowe media, nie padamy bezwiednie ich ofiarą. Na temat społecznej odpowiedzialności biznesu w kontrze do marketingu opowie Magdalena Żelech z Grupy Arche, Wojtek Walczak z Melting Pot zwróci naszą uwagę na to, jak powinno zmienić się strategiczne myślenie o konsumencie i konkurencji, a Jarek Boliński z Propellera przedstawi złote zasady w produkcji reklamowej. Oczywiście na konferencji nie może zabraknąć Jacka Kotarbińskiego, który w tym roku skupi się na trzech siłach napędzających wzrost: autentyczności, innowacji i zmianie.

Więcej informacji na temat październikowej konferencji znajdziecie na stronie internetowej wydarzenia marketingprogress.pl.

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia. Z tej okazji mamy 2 wejściówki do rozdania.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zadanie konkursowe zamieszczone zostanie w newsletterze wysyłanym we wtorek 09.10.2018. Zapraszamy do subskrypcji nowymarketing.pl/newsletter/index.

Słuchaj podcastu NowyMarketing