Niemiecki koncern motoryzacyjny BMW podczas targów Paris Motor Show 2018 zaprezentował swojego pierwszego asystenta głosowego. By uświetnić ten moment, nieopodal paryskiego muzeum Luwr marka umieściła obraz z Mona Lisą, która przemówiła kobiecym głosem. W dniach 1-3 października b.r. odwiedzający słynne muzeum mogli porozmawiać z postacią z obrazu Leonardo Da Vinci i zapytać ją o cokolwiek chcieli.
Jak się okazało, Mona Lisa biegle mówi po angielsku i francusku, i z niecierpliwością czeka na nowy model samochodu marki BMW, w którym pojawi się pierwsza asystentka głosowa ;).
Zobacz również
PS
Dzieła sztuki ostatnio często pojawiają się w popkulturze. Przykładem tego jest chociażby teledysk Katarzyny Nosowskiej „Nagasaki”, w którym dzieła sztuki z Muzeum Narodowego w Warszawie zostały ożywione.
PS2
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Podobne wydarzenie zorganizował paryski Luwr. Klip do piosenki „Apeshit” Beyonce i Jaya Z został nakręcony wśród najpopularniejszych dzieł sztuki znajdujących się w słynnym muzeum. W związku z tym władze Luwru przez całe lato w 2018 roku organizowało specjalne oprowadzania śladami piosenkarzy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS3
Pozostając w temacie marketingu kultury, osoby zajmujące się zawodowo promocją kultury i sztuki opowiadają o tym, jakie metody marketingowe są według nich najskuteczniejsze w promocji działań kulturalnych.