Integracja branży marketingowej – „B2Beat – branża spotyka się w Hulakula” [relacja]

Już po raz drugi przedstawiciele branży eventowej, reklamowej i mediów bawili się w Hulakula Rozrywkowym Centrum Miasta w ramach wydarzenia „B2Beat – branża spotyka się w Hulakula”.
O autorze
1 min czytania 2018-10-18

W środę 3 października w Hulakula Rozrywkowym Centrum Miasta po raz drugi odbyła się wyjątkowa impreza skierowana do branży eventowej, reklamowej i mediów: „B2Beat… branża spotyka się w Hulakula”.

Tłumnie przybyli goście, reprezentujący różne dziedziny biznesu związanego ze sztuką organizacji eventów, znakomicie bawili się w plastycznych przestrzeniach warszawskiego centrum rozrywki. Na ponad 6,5 tysiącach m2 przestrzeni Hulakula zostały udostępnione liczne atrakcje eventowe, a także zaproszono gości do zmierzenia się ze współpracownikami i konkurencją na torach do kręgli.

Pełen sportowych emocji II Branżowy Turniej Bowlingowy cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem uczestników spotkania. Wzięły w nim udział aż 44 drużyny, czyli o 14 więcej niż przed rokiem. Najlepszy w branży okazał się w tym roku zespół HoReCup AICR z agencji eTravel, który wygrał voucher na kwotę 10 tys. zł. Miejsce drugie zdobyli ex aequo ubiegłoroczni mistrzowie z agencji New Look Advertising oraz drużyna agencji Tomascon. Miejsce trzecie przypadło drużynie OOH Star Event z OOH event.

– Bardzo się cieszymy, że Branżowy Turniej Bowlingowy cieszy się tak dużym i dynamicznie rosnącym zainteresowaniem. Przygotowujemy to wydarzenie z myślą o osobach, które zawodowo zajmują się eventami i ich liczny udział jest dla nas wyjątkowym dowodem uznania. Serdecznie gratulujemy zwycięzcom i mamy nadzieję, że nasze wydarzenie „B2Beat… branża spotyka się w Hulakula” już na stałe wpisze się w kalendarze imprez branży eventowej – podkreśla Bogumił George, prezes BMG Entertainment.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jak przed rokiem „B2Beat…” obfitowało także w muzyczne emocje. Dzięki nowoczesnemu zapleczu technicznemu goście mieli okazję wziąć udział w koncertach wzbogaconych o wizualne efekty specjalne. Wśród ogni i dymów swój materiał zaprezentowali artyści wytwórni Gorgo Music: zwycięzca programu Twoja twarz brzmi znajomo – Filip Lato, który przedpremierowo wykonał wybrany repertuar z debiutanckiego albumu oraz wyjątkowa formacja kobieca – Zouzy.

Wieczór poprowadził dziennikarz radia Eska Krzysztof „Jankes” Jankowski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Organizator wydarzenia: Hulakula Rozrywkowe Centrum Miasta
Partner: Meeting Planner
Patroni medialni wydarzenia: „Media i Marketing Polska”, „MICE Polska”, „Think Mice”, NowyMarketing, sprawny.marketing, konferencje.pl, „Event Management Polska”, OOH event, Event Mix, polecam.nie polecam – platforma dla eventowców”
Patron branżowy: Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE)

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się