#UpsideTown: Odwrócony do góry nogami billboard easyJet

#UpsideTown: Odwrócony do góry nogami billboard easyJet
Brytyjskie linie lotnicze easyJet umieściły wielki billboard na zabytkowym budynku przy Place de la Bourse w Bordeaux, który można odczytać jedynie patrząc na wielkie lustro wodne.
O autorze
1 min czytania 2018-10-19

Bordeaux jest niewątpliwie jednym z najpiękniejszych miast we Francji, słynącym z wielu zabytkowych miejsc, czego przykładem jest np. słynny Place de la Bourse, który odbija się w lustrze wody o powierzchni 3000 m2.

Brytyjskie linie lotnicze easyJet postanowiły wykorzystać ten fakt, by przypomnieć o swojej ofercie lotów do ponad 30 destynacji z tego francuskiego miasta i na części zabytkowego budynku umieściły wielki billboard. Wydawałoby się, że to nic specjalnego, lecz napis znajdujący się na reklamie jest…do góry nogami!

Jest to oczywiście celowy zabieg linii lotniczych easyJet, które zachęcają mieszkańców oraz odwiedzających miasto Bordeaux do uwieczniania na zdjęciach odbicia billboardu w lustrze wody i zamieszania ich w mediach społecznościowych wraz z hashtagiem #UpsideTown. Twórca najpiękniejszego zdjęcia otrzyma bilet dla dwóch osoby do dowolnej destynacji, którą easyJet ma w swojej ofercie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za realizację odpowiada agencja Buzzman RP.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kolejny ciekawy przykład wykorzystania billboardu. Aviva w centrum Warszawy, obok skrzyżowania Alei Jerozolimskich i al. Jana Pawła II, umieściła pierwszy w Polsce billboard będący jednocześnie filtrem powietrza.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Marka Meaters postawiła na niekonwencjonalną promocję – reklamę 3D z ogromnym, 2-metrowym kabanosem, który wychodzi poza ramy billboardu.

PS3

Coca-Cola jako pierwsza marka, stworzyła pierwszy zmechanizowany billboard 3D.

PS4

Billboard 3D wykorzystała też marka United Cooling – przyciągała uwagę klientówogromną reklamą w kształcie nadgryzionego loda na patyku.