źródło: Instagram
Pop-upowy butik ma na celu zbudowanie unikalnego doświadczenia zakupowego. Oprócz prezentacji kolekcji ubrań i dodatków takich marek jak np. Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Vans, Levi’s, oraz marek własnych Amazon: Meraki i Truth & Fable, klienci codziennie będą mogli wziąć udział w wielu wydarzeniach poświęconych branży mody, jak np. prezentacja trendów na sezon jesień-zima 2018, zarówno w odzieży męskiej, jak i damskiej, czy warsztaty z customizacji jeansów marki Pepe Jeans.
Zobacz również
Wszystkie produkty dostępne w butiku Amazona można kupić w sklepie lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej za pomocą SmileCodes, czyli kodu QR opatentowanego przez Amazona, dzięki któremu można też zapisać wybrany produkt, by nabyć go w późniejszym czasie. W sklepie dostępne będą również tablety, które ułatwią przejrzenie pełnej oferty Amazon i dokonanie ewentualnie zakupów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Jesteśmy bardzo podekscytowani otwarciem naszego pierwszego w historii brytyjskiego pop-up store’u poświęconemu modzie. Dokonaliśmy wyboru najlepszych marek i najmodniejszych produktów modowych, które pokochają nasi klienci. Co więcej, produkty dostępne w lokalu będzie można kupić bezpośrednio przez aplikację Amazon lub fizycznie w sklepie. Mamy nadzieję, że nasz pop-up shop będzie ekscytującym i inspirującym sposobem na zakupy modowe – mówi Susan Saideman, wiceprezes Amazon Fashion na Europę.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
27 września br. Amazon otworzył pierwszy sklep stacjonarny w Nowym Jorku pod nazwą „Amazon 4-star”.
PS2
30 sierpnia br. w Poznaniu eobuwie.pl otworzyło sklep w innowacyjnym formacie. Klienci, zamiast oglądać towar na półkach, mogą przejrzeć ofertę na tabletach zamieszczonych w sklepie lub własnych urządzeniach mobilnych, a następnie zamówić interesujący ich produkt.
PS3
Żabka zaprezentowała „Sklep jutra”, który wykorzystuje szereg rozwiązań, dotyczących zarówno logistyki sieci handlowej i konkretnego sklepu, zarządzania dostępnością towaru oraz samego procesu zakupów i doświadczenia klienta.