Amazon otworzył pierwszy sklep stacjonarny w Nowym Jorku

Amazon otworzył pierwszy sklep stacjonarny w Nowym Jorku
27 września br. Amazon otworzył pierwszy sklep stacjonarny w Nowym Jorku pod nazwą „Amazon 4-star".
O autorze
1 min czytania 2018-10-01

fot. Amazon

W nowo powstałym sklepie „Amazon 4-star”, zlokalizowanym w dzielnicy SoHo w Nowym Jorku, dostępna jest szeroka oferta produktów. Składają się na nią zarówno produkty marki, w tym Kindle czy Echo, jak i różnorodne produkty sprzedawane na stronie internetowej, które zostały ocenione na przynajmniej 4 gwiazdki, w tym książki, gry wideo oraz planszowe, sprzęt elektroniczny, sprzęt AGD, zabawki, czy elementy wystroju wnętrza i wyposażenia kuchni. Produkty będą wymieniane co tydzień na nowe w zależności od tego, jaką popularnością będą się cieszyć w sklepie internetowym.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W sklepie ustawione zostały także stoły z produktami, które klienci najczęściej kupowali razem – analogicznie do systemu podpowiedzi w sklepie internetowym. „Amazon 4-star” posiada również sekcję z produktami, które są w danym momencie najpopularniejsze wśród nabywców z Nowego Jorku, a także sekcję z produktami „najbardziej pożądanymi”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W sklepie wykorzystano elektroniczne wskaźniki cen produktów, dzięki czemu mogą być one dostosowywane do typu klienta sprawdzających dany produkt. Na przykład ceny różnią się w zależności, czy osoba jest członkiem programu Amazon Prime, czy nie. Dodatkowo klienci będą mogli sprawdzić, ile ocen i jakich otrzymał dany produkt, a także przy niektórych z nich przeczytać cytaty z recenzji użytkowników. Zapisy do programu Amazon Prime także są możliwe na miejscu w sklepie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

30 sierpnia br. w Poznaniu eobuwie.pl otworzyło sklep w innowacyjnym formacie. Klienci, zamiast oglądać towar na półkach, mogą przejrzeć ofertę na tabletach zamieszczonych w sklepie lub własnych urządzeniach mobilnych, a następnie zamówić interesujący ich produkt.